Ātrās ēdināšanas ķēde “Wendy’s” izmantos mākslīgā intelekta čatbotu, kas būs paredzēts caurbraucamiem (drive-through) pasūtījumiem, ziņo The Wall Street žurnāls.
Jaunais čatbots balstās uz Google ierastās valodas programmatūras un ir apmācīts, lai tas saprastu klientu pasūtījumus. Oficiāli pirmo reizi robotu ir plānots laist darbībā Jūnijā, vienā no Wendy’s restorāniem, kurš atrodas Ohio, ASV.
Wendy’s komanda sadarbojās ar Google, lai apmācītu jauno robotu saprast dažādus slengus, saīsinājumus vai kādus citus neierastus vārdus, kad klients veic pasūtījumu. Tas esot bijis liels izaicinājums, jo nereti tie esot bijuši jaunvārdi, kas robotam bija jāapgūst.
Ātrās ēdināšanas restorāna Wendy’s izpilddirektors Tods Penegors The Wall Street žurnālam ziņoja, ka čatbots būs ļoti runātīgs un to būs grūti atšķirt no ierastā darbinieka. T.Penegors gan tam līdz galam vien ticēs, kad redzēs robotu darbībā. Izpilddirektors ziņo, ka čatbotam pat tika mācīts uzrunāt klientus, lai tie restorānā atgriežas, aicināt klientus pasūtījumu papildināt, kā arī rediģēt pasūtījumu, ja klients ir izdomājis pasūtīt ko citu.
Domājams, ka šādu praksi drīzumā varētu piekopt arī citi ātrās ēdināšanas restorāni un tendence izplatīties arī ārpus ASV.
Avots: Mashable