Facebook cīnās ar viltus atsauksmēm

Facebook sācis cīnīties ar viltus atsauksmēm, ko lietotāji atstāj uzņēmu lapās. Sociālo mediju gigants ir atjauninājis Community Feedback (Kopienas atsauksmju) politiku, lai risinātu šo plaši izplatīto jautājumu.

Lai gan Facebook jau ir veicis pasākumus pret iespējamām viltus vai ļaunprātīgām atsauksmēm, jaunajā politikā iekļauti jauni noteikumi, kas saistīti ar šo tēmu. Facebook jaunās vadlīnijas aizsargā pret lietotājiem, kuri atstāj viltotas sliktas atsauksmes kā ieganstu, lai saņemtu kompensācijas vai citas bezmaksas preces no uzņēmuma. Tas attiecas arī uz izteikti pozitīvajām un dažkārt nesaprotamajām atsauksmēm, kuras dažkārt atstāj nejauši lietotāji, ar kuriem, iespējams uzņēmums nav veicis pat nekādu darījumu. Tas varētu attiekties arī uz tiem gadījumiem, kad kāds atstāj sliktu atsauksmi un uzņēmums piedāvā samaksu vai dāvanas, lai tā tiktu mainīta.

Taču tās nav vienīgās atsauksmes, kas turpmāk tiks izdzēstas. Turpmāk tiks dzēstas arī tādas atsauksmes, kurām nav nekāda sakara ar uzņēmumu, kurās ir ietverts neatbilstošs saturs vai kuras vienkārši ir atstājis robots. Ja kāds lietotājs vai uzņēmums pārkāps šos noteikumus, Facebook apgalvo, ka noņems attiecīgo atsauksmi, ierobežos uzņēmuma piekļuvi produktu marķējumiem un sarakstiem, kā arī apturēs vai aizliegs “piekļuvi jebkuram vai visiem Meta produktiem vai funkcijām”. Ja arī pēc ierobežojumiem vai brīdinājuma lietotājs vai uzņēmums turpinās veikt šādas darbības, pastāv iespēja, ka konts tiks uz laiku atspējots vai deaktivizēts.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt