Google pakalpojumu stundas dīsktāve uzņēmumam izmaksājusi miljonus

Pagājušajā nedēļā gandrīz visi Google pakalpojumi, kas saistīti ar Gmail, YouTube, Drive, Meet un Docs, saskārās ar neparedzētām problēmām un nedarbojās gandrīz uz stundu. Šajā laikā pat apstājušās dažas no Android operētājsistēmas funkcijām, kā arī daļa lietotāju nevarējuši piekļūt Photos un Maps lietotnēm.

Dīkstāve ilga ne vairāk kā stundu, bet izraisīja ievērojamas diskusijas tiešsaistē par to, cik ļoti vairums lietotāju paļaujas uz viena uzņēmuma pakalpojumiem gan savā darbā, gan ikdienas dzīvē.

Tomēr sarežģījumi ir daudz plašāki par lietotājiem, no kuriem tik daudzi ir pieraduši pie Google ekosistēmas. Tā kā pakalpojumi piedzīvoja dīkstāvi uz vienu stundu, uzņēmums Google zaudēja miljonus ieņēmumu.

Google pakalpojumu dīkstāve

Lai gan Google Search (uzņēmuma lielākais reklāmu ienākuma avots) palika neskarta, uzņēmums zaudējis ievērojamus ieņēmumus no reklāmām stundas laikā, kad apstājies YouTube. Saskaņā ar Alphabet 2019. gada ieņēmumu pārskatu, YouTube reklāmas gada laikā uzņēmumam atnesa 15.15 miljardus ASV dolāru. Tie ir aptuveni 41.50 miljoni ASV dolāru dienā un 1.73 miljoni ASV dolāru stundā.

Tomēr, kā norāda TechRadar Pro analītiķi, YouTube ieņēmumi nākamajā gadā varētu pieaugt par vēl aptuveni 30-40%. Pamatojoties uz ziņotajiem reklāmas ieņēmumiem par šā gada 3. ceturksni un ņemot vērā šīs izaugsmes prognozes, var lēst, ka Google zaudējumi, kas radās no vienas stundas dīkstāves, patiesībā varētu būt aptuveni 2.3 miljoni ASV dolāru.

Lai gan dīkstāve bijusi arī citiem Google produktiem, pārējie ir vai nu bezmaksas (piemēram, Gmail), vienreizēja maksājumu (piemēram, Nest) vai abonementa (piemēram, Google Workspace) produkti, tāpēc īsā laika posmā tie nav cietuši no ievērojamiem zaudējumiem.

Taču iepriekš minētajos skaitļos nav ņemti vērā nemateriālie zaudējumi. Klienti, kas ir pilnībā atkarīgi no viena pakalpojuma sniedzēja pēc šādas situācijas var izvēlēties diversificēt izmantotos pakalpojumus vai pat pāriet pie konkurentiem.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt