Google vairs neatļaus reklāmdevējiem, izdevējiem un YouTube satura radītājiem gūt peļņu no satura, kas noliedz klimata pārmaiņu pastāvēšanu. Uzņēmums ceturtdien detalizēti izklāstīja izmaiņas atbalsta dokumentā.
“Šodien mēs paziņojam par jaunu monetizācijas politiku Google reklāmdevējiem, izdevējiem un YouTube satura radītājiem, kas aizliegs reklāmas un monetizāciju saturam, kas ir pretrunā ar zinātniski atzīto informāciju par klimata pārmaiņu pastāvēšanu un cēloņiem,” teikts Google Ads jaunajā dokumentā. “Tas ietver saturu, kas apgalvo, ka klimata pārmaiņas neeksistē vai kas noliedz, ka ilgtermiņa tendences liecina par globālo klimata sasilšanu, un apgalvojumus, kas noliedz, ka siltumnīcas efekta gāzu emisijas vai cilvēku darbība veicina klimata pārmaiņas.”
Google apgalvo, ka izmantos automatizētus rīkus un cilvēku atsauksmes, lai īstenotu šo politiku. Uzņēmums piemetina, ka izvērtējot saturu, rūpīgi aplūkos kontekstu, nošķirot saturu, kurā kā fakts norādīts nepatiess apgalvojums, no satura, kas apspriež klimata problēmas. Joprojām tiks atļauts publicēt reklāmas par ar klimatu saistītiem jautājumiem, piemēram, publiskām debatēm par klimata politiku, pētniecību un daudz ko citu.
Avots: The Verge