Instagram testē reklāmas, ko nevar palaist garām

Daži Instagram lietotāji ir spiesti ievērot ‘reklāmas pauzes’ starp publikācijām. Tās izlaist nav iespējams.

Instagram izmēģina ‘’ad breaks’’ jeb reklāmas pauzes, kas spiež lietotājus apstāties un noteiktu laiku aplūkot reklāmu. Tikai pēc tam drīkst turpināt skrollēšanu. Daži X un Reddit lietotāji dalās ar savu pieredzi, sastopoties ar šo jauninājumu. Metjū Tajs, Instagram pārstāvis, apstiprina, ka funkcija tiek izmēģināta un platforma “nodrošinās informāciju, ja šis tests rezultēsies oficiālās produkta izmaiņās.”

Kāds Reddit lietotājs pamanījis funkciju, skrollējot cauri stāstiņiem un publikācijām. Pavadot konkrētu laiku, apskatot publikācijas, Instagram liedz doties tālāk, nenoskatoties reklāmu. Platforma uzrāda “ad break” ikonu ar atpakaļskaitīšanas taimeri, kur uzrādīts, cik ilgi jāgaida pirms var atgriezties skrollēšanas piedzīvojumos.

Kad lietotājs nospiedis uz ikonas, lai saņemtu papildus informāciju, platforma uzrāda ziņu: “Ad breaks ir jauns reklāmu veids. Dažreiz nāksies apskatīt reklāmu pirms varat turpināt pārlukošanu.”

Platforma jau kādu laiku uzrāda sponsorētas publikācijas un reklāmas satura starpā – vienalga tas ir fīdā (home feed) vai Reels. Taču neizlaižamu reklāmu iestarpināšana starp publikācijām ir jauns līmenis, kas šķiet diezgan traucējošs. Taijs saka: “Mēs nepārtraukti testējam formātus, kas var pacelt vērtību reklāmdevējiem.”

Atstatus no Instagram, arī YouTube rāda neizlaižamas reklāmas kā pirms, tā arī video laikā. Funkcija pat tika papildināta līdz neizlaižamām 30 sekunžu garām reklāmām iekš TV lietotnes. Gan YouTube, gan TikTok ievieto reklāmas starp īsajiem video rullīšiem, taču tiem var pašķirt garām. 

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt