Uzņēmums Microsoft ir smagi un ātri centies patērētājiem piedāvāt “jauno un uzlaboto”, ar mākslīgo intelektu darbināmo, Bing, un šķiet, ka viss šis smagais darbs un “viegla lietotāju uzmākšanās”, iespējams, ir atmaksājies.
Pašlaik šķiet, ka Bing iegūst arvien jaunus lietotājus, savukārt Google lietotāju skaits nedaudz samazinās.
Reuters ziņo, ka kopš Bing palaida ar ChatGPT darbināto “jauno Bing” , Microsoft novēro aptuveni 16 % lapu apmeklējuma pieaugumu. Šomēnes Microsoft apstiprināja, ka šobrīd ir sasniegts aptuveni 100 miljonu aktīvo lietotāju skaits, un šis skaitlis, visticamāk, turpinās pieaugt, jo arvien vairāk cilvēku sāk ērti vai vismaz piesardzīgi iepazīties ar mākslīgā intelekta tērzēšanas robotiem.
Microsoft februāra sākumā palaida uzlaboto Bing, un kopš tā laika, saskaņā ar datiem, lapu apmeklējumu skaits ir pieaudzis par 15,8 %, kas varētu liecināt par nelielu panākumu Microsofts grūtajā ceļā, cenšoties atraut lietotājus no Google un tā absolūtās dominances meklētājprogrammu sfērā.
Neskatoties uz to, Google nav licis lietas nepamanītas! Uzņēmums nupat ir laidis klajā savu mākslīgā intelekta tērzēšanas robotu Bard un plāno to integrēt citos produktos, piemēram, Google Workspaces.
Avots: Reuters