Microsoft vēlas, lai Azure būtu daudzspēlētāju serveru risinājums visām platformām

PlayFab logo

Microsoft 14. novembrī izlaida PlayFab daudzspēlētāju serveru apskatu, jaunais Azure bāzētais serviss automātiski piemēro serveru daudzumu pieprasījumam un atvieglo darbu spēļu izstrādātājiem.

Šogad Microsoft nopirka Sietlā bāzēto PlayFab, lai palielinātu Azure tirgus daļu spēļu pasaulē. PlayFab būvē visu nepieciešamo mākoņu infrastruktūru šodienas spēlēm, tajā ietilpst maču veidošana (izmantojot algoritmus no Xbox Live savieno spēlētājus ar citiem līdzīgi prasmīgiem spēlētājiem), uzvarētāju saraksti, serveru hostings, spēlētaju identitātes/profilu pārvaldīšana, komercija u.c. Plašāk runājot, PlayFab nolūks ir parūpēties par serveriem un atļaut spēļu izstrādātājiem fokusēties uz spēļu izstrādi. PlayFab servisi jau iepriekš bija pieejami daudzām platformām, un Microsoft ir saglabājis šīs iespējas. Programmu izstrādes rīki (bieži saīsināti kā SDK) ir pieejami Xbox, Windows, PlayStation, Switch, iOS, Android.

Pirkuma laikā PlayFab izmantoja Amazon uzņēmuma AWS serverus. Dažas daļas vēl joprojām izmanto, bet pārējās jau pārvietotas uz pašu Microsoft Azure serveriem. Daudzspēlētāju serveru iespēja, kas izlaista 14. novembra apskatā, ir viens no Azure servisiem. Microsoft ir daudz vairāk(vairākās vietās pasaulē) datu centru nekā Amazon vai Google. Tāpēc latentumam, kas spēlēs ir ļoti svarīgs, vajadzētu būt zemākam nekā ar konkurentu risinājumiem.
PlayFab kontrolpanelis

Serveru daudzums var tikt kontrolēts katrā reģionā atsevišķi, var arī pievienot limitus, lai izvairītos no budžeta pārsniegšanas.

Daudzspēlētāju serveru serviss risina biežu problēmu modernajās spēlēs: strauju pieprasījuma pieaugumu (piemēram, kad iznāk ilgi gaidīta spēle vai kāda mazpazīstama spēle pēkšņi kļūst populāra).Tas parasti ir īslaicīgs un nozīmīgi svārstās katrā reģionā apmēram dienu. AAA spēļu izstrādātāji nevēlas maksāt par pastāvīgiem serveriem, lai apkalpotu šos retos pieaugumus (lielāko daļu laika serveri vienalga būs bez spēlētājiem un neko nedarīs), un izstrādātājiem ar mazāku budžetu, kuri pēkšņi kļūst populāri, nav resursu tik daudziem pastāvīgiem serveriem.

Ar PlayFab, izstrādātājiem būs jāsamaksā tikai par izlietotajiem resursiem un nedaudz papildus par gatavību.
Mērogojamie serveri uz Azure jau tiek lietoti vairākās AAA spēlēs, tajā skaitā ir: Forza Horizon 4, Sea of Thieves, Tom Clancy’s Rainbow Six.

PlayFab ir jaunās Microsoft Azure pieejas piemērs. Tas ir izveidots, lai būtu saderīgs ar spēļu izstrādātājiem nepieciešamajiem rīkiem un platformām. Protams, Microsoft nesūdzēsies, ja kāds izstrādātājs vēlēsies lietot Windows, Visual Studio vai citus Microsoft produktus, bet apkalpos arī uz macOS izstrādātas Linux programmas, ja to vēlēsies klients.

Avots: arstechnica.com

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

One Response

  1. Viņi savā Azūrā to iebūvē, viss labi. Uztaisa vienu no labākajiem IDE. Developeri sāk pāriet uz viņu produktiem.
    Iebūvē smieklīgu sūdu tipa Linux katrā Windows 10. Visi slavē, loves, gut Woldemar, gut.
    Bet Linux lietotāji patiesībā ir atkal aizmirsti. Spēles priekš tiem tur nebūs. MS surely loves Linux.
    Viens liels brain drain mēģinājums tas viss ir.

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt