Netflix gaidāmajā reklāmas atbalstītajā abonementa plānā, iespējams, netiks rādītas reklāmas visā plāna iekļautajā saturā. Ziņu portāla Bloomberg ziņojums liek domāt, ka uzņēmums varētu nepievienot reklāmas jaunākajām filmām un dažādam bērniem veidotam saturam.
Pēc Bloomberg domām, Netflix varētu nerādīt reklāmas jaunām filmām pirmajā reizē, un tā vietā reklāmas tiks pievienotas vēlāk. Vēl ir pāragri pateikt, cik ilgi jaunās filmas tiks rādītas bez reklāmām, taču, kā atzīmēja Bloomberg, šis lēmums var palīdzēt mazināt dažas bažas, kas filmas veidotājiem varētu rasties par reklāmām, kas novērš uzmanību no viņu veidotā darba.
Tiek ziņots, ka bērniem veidotais saturs arī tiks pie “bez reklāmu režīma” – tāpat kā vēlas darīt Disney Plus. Iespējams, ka reklāmas netiks pievienotas arī saturam, kas veidots ārpus uzņēmuma studijām. Kā norādīja Bloomberg, dažas studijas varētu neļaut straumēšanas gigantam rādīt reklāmas noteiktu un seriālu vai filmu laikā, taču uzņēmums to varētu apiet, rādot reklāmas pirms vai pēc programmas.
Netflix apstiprinājis, ka plāno laist klajā jaunus reklāmas atbalstītus abonementa plānus dažus mēnešus pēc tam, kad pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā ziņojis par abonentu zaudējumiem. Kopš tā laika lēnām atklājušās arvien vairāk un vairāk detaļas par jauno plānu, kas varētu parādīties jau 2023. gada sākumā.
Avots: The Verge