Lielo kameru ražotāji līdz šim nav sevišķi iebilduši par AI attēlu ģenerēšanas attīstību, bet Nikon tagad ir šo jautājumu pacēlis gaisā ar kampaņu, kas rosina atgriezties “dabiskā intelekta” fotogrāfijā.
Gudrā Nikon Peru kampaņa rāda veselu virkni satriecošu reālās pasaules fotogrāfiju, uz kurām tiek pārmesti AI atslēgvārdi, kas varētu attēlus izveidot, ja viņi būtu AI veidoti.
Kampaņa, kuras nosaukums ir “Neatsakieties no reālās pasaules” (“Don’t give up on the real world”), ir veidota tā, lai reālas fotogrāfijas tiktu izvirzītas priekšplānā, salīdzinot ar AI veidotiem attēliem, kas šogad ir dominējuši virsrakstos.
Foto: Nikon
Nikon Peru savā reklāmas video norāda: “šī apsēstība ar mākslīgo intelektu liek mums aizmirst, ka mūsu pasaule ir pilna ar apbrīnojamām dabiskām vietām, kas bieži vien pārsteidz vairāk par mākslīgi veidotiem attēliem”.
Šī AI revolūcija, šķiet, rada reālas sekas pasaulē, un Nikon Peru piebilda, ka miljoniem cilvēku visā pasaulē rada sirreālus attēlus, tikai ievadot dažus atslēgvārdus tīmekļa vietnē, kas ietekmē fotogrāfus, jo īpaši vietās, kur ir mazāk resursu. Minētās vietas ir Latīņamerika, kur redakcijas fotogrāfi zaudē vietu, darbu un peļņu.
Bet Nikon jūt, ka AI attēlu ģenerēšana varētu būtiski ietekmēt pieprasījumu pēc reālās fotogrāfijas, un tas jau notiek.
Avots: TechRadar