Snapchat ir laiduši klajā ģeneratīvā MI tehnoloģiju, kas ļaus lietotājiem redzēt vēl reālistiskākus specefektus, filmējot video.
Snapchat īpašnieks Snap ir pionieris paplašinātās realitātes (AR), kas pārklāj datorizētus efektus uz reālās dzīves foto vai video, lauciņā. Lai gan uzņēmums nebūt nepāraug sāncenšus kā Meta, tas cer, ka uzlabotāki un īpašākie speciālie efekti piesaistīs jaunus klientus un reklāmdevējus.
AR izstrādātāji tagad var izveidot mākslīgā intelekta (MI) darbinātas lēcas, un Snapchat lietotāji tās varēs izmantot savā saturā.
Uzņēmums arī paziņojis par uzlabotu versiju savai izstrādātāju programmai – Lens Studio -, ko var izmantot mākslinieki un izstrādātāji, lai veidotu AR papildinājumus Snapchat vai citām lietotnēm un mājaslapām.
Bobijs Mērfijs, Snap izpilddirektors, sacīja, ka uzlabotā Lens Studio samazinās laiku, kas jāpatērē, lai izveidotu AR efektus. Tas ir, no nedēļām uz stundām.
“Mums labi ir tas, ka šie rīki var ne tikai paplašināt radošo telpu, bet arī ir viegli izmantojami, lai jauniņie ātri vien spēj izveidot ko unikālu,” Mērfijs saka intervijā.
Lens Studio tagad ietver lērumu ģeneratīvo MI rīku, piemēram, MI asistentu, kas var atbildēt uz interesējošajiem jautājumiem. Savukārt, cits rīks ļaus māksliniekiem ievadīt tekstu un automātiski ģenerēs 3D attēlu, ko izmantot AR lēcai. Tādējādi nebūs nepieciešamība no nulles veidot 3D modeli.
Agrīnās AR tehnoloģiju versijas bija spējīgas uz primitīviem efektiem, piemēram, uzlikt cepuri uz personas galvas. Snap uzlabojumi tagad ļaus izstrādātājiem izveidot vēl reālistiskākas lēcas, lai, piemēram, cepure varētu kustēties līdzi cilvēka galvai un pieskaņoties video apgaismojumam.
Snap arī plāno izveidot pilna ķermeņa, ne tikai sejas, AR pieredzes. Tas būtu gluži kā apģērbu komplekts, taču šobrīd tas ir ļoti grūti paveicams.
Avots: Reuters