Snap jau ir sācis eksperimentēt ar sponsorētām saitēm savā My AI Chatbot mākslīgā intelekta sarakstē. NewFronts reklāmas pasākuma laikā otrdien uzņēmums paziņoja, ka mākslīgā intelekta sarakstē tiks iekļautas sarunai atbilstošas apmaksātas saites.
Kā tas izskatīsies? Piemēram, ja Snap mākslīgā intelekta sarakstē jautāsiet idejas, ko pagatavot vakariņās, robots, iespējams, ieteiks sponsorētu saiti, kas aizvedīs uz kāda restorāna mājas lapu vai ēdienu piegādes lietotni. Ja jautāsiet pa ceļojuma plānošanu, visai iespējams, ka mākslīgais intelekts ieteiks konkrētas aviokompānijas un viesnīcas.
Savu ChatGPT bāzes veidoto My AI tērzētavu Snapchat atklāja salīdzinoši nesen – 2023. gada februārī. Ar šo mākslīgo intelektu, kā jau ar vairumu, iespējams sarunāties, bet tas arī var ieteikt dažādus filtrus vai pat izveidot attēlus. Līdz aprīlim My AI bija ekskluzīvi pieejams tikai Snapchat Plus abonementiem, taču nu tas ir pieejams visiem 750 miljoniem platformas aktīvo lietotāju. Snapchat Plus abonenti dienas laikā dažkārt sasniedza 2 miljonus sarunu dienā.
My AI ir salīdzinoši vairāk ierobežojumu nekā ChatGPT – tas izvairās diskutēt par dažādiem sensitīviem tematiem, kā arī, izvēloties, kādas sponsorētās saites rādīt, ņems vērā lietotāja vecumu. Reklāmas nonāks arī Spotlight – jaunumu plūsmā, kurā tiek rādīti populāri īsā formāta video. Reklāmas tiks rādītas starp ziņām, ritinot plūsmu līdzīgi kā TikTok un Instagram. Snapchat reklāmdevējiem piedāvā arī veidu, kā rezervēt pirmo video reklāmu, ko redzat, starp draugu ikdienas aktualitātēm.
Foto: The Verge