Uzņēmums Spotify Technology SA trešdien, 8. martā paziņoja, ka tā audio straumēšanas platformā tiks ieviestas jaunas funkcijas, piemēram, gudrā izlases kārtība, un priekšskatījumi mūzikas atskaņošanas sarakstiem.
Zviedrijas uzņēmums, kas pēdējos gados ir ieguldījis lielus līdzekļus podkāstu un audiogrāmatu biznesa attīstībā, lai piesaistītu lietotājus un reklāmdevējus, savā Stream On pasākumā paziņoja par “jauno, pārveidoto lietotāja interfeisu”.
Spotify arī dalījās ar atjauninātu ikgadējo pārskatu par mūzikas autoratlīdzībām, norādot, ka pēdējo piecu gadu laikā vairāk nekā divkāršojies to mākslinieku skaits, kuri nopelna vairāk nekā 1 miljonu ASV dolāru, kā arī to mākslinieku skaits, kuri nopelna vairāk nekā 10 000 ASV dolāru.
Šī gada sākumā Spotify paziņoja, ka, ņemot vērā sarežģītos makroekonomiskos apstākļus, tas samazinās izdevumus un strādās pie efektivitātes paaugstināšanas, un prognozēja, ka klausītāju skaits šajā ceturksnī sasniegs 500 miljonus.
Spotify paziņoja, ka no trešdienas pakāpeniski tiks ieviestas tādas funkcijas kā podkāstu automātiskā atskaņošana, personalizēti vizuālie un audio priekšskatījumi podkāstu epizodēm un audiogrāmatām vai mūzikas atskaņošanas sarakstiem, kā arī jaunas plūsmas atklāšanai.
Avots: Reuters