Drīzumā, iespējams, varēsit skatīties TikTok praktiski bez reklāmām, taču tam būs jāiegādājas abonoments.
Kā iepriekš ziņoja Android Authority, kods TikTok lietotnē norāda, ka TikTok varētu sākt testēt abonementa funkciju, kas lietotājus atbrīvotu no reklāmām. Vietne ziņoja, ka abonenti, kas to iegādājušies par 4,99 EUR, var iegūt TikTok bez reklāmām.
TikTok apstiprināja TechCrunch, ka testē šo produktu, bet tikai angļu valodā runājošā tirgū ārpus ASV. Tas apstrīdēja Android Authority ziņojumu, kurā teikts, ka tas būs pieejams ASV, jo maza mēroga testi nenorāda, ka produkta laišana tirgū ir neizbēgama.
Tomēr, pamatojoties uz blogā pieejamās informācijas, šķiet, ka abonements attiecas tikai uz reklāmām, ko nodrošina TikTok, nevis uz mārketinga aktivitātēm vai kampaņām. Tāpēc tas neko daudz nedos, lai cīnītos pret to, ka TikTok lietotāji atklāj savu zīmolu sponsorus, starp kuriem ir tādi lielvārdu influenceri kā “Charli D’ Amelio”.
TikTok lielāko daļu naudas pelna no reklāmām, un līdz šim tas ir izrādījies noturīgs pret plašāku tiešsaistes reklāmu tēriņu piesaistīšanu.
Jautājums ir par to, vai bezreklāmu plāns var jēgpilni aizstāt jebkuru no ieņēmumiem, ko šobrīd gūst TikTok. Acīmredzot “TikTok” ir ar mieru tam dot priekšroku – sekojot sociālo mediju sāncenšu “X” (platforma, kas agrāk bija pazīstama kā “Twitter”) un “YouTube” pēdās.
Avots: TechCrunch