Twitter trešo pušu lietotnes saskārušās ar darbības problēmām, un lietotāji, izmantojot šīs lietotnes, nevar piekļūt mikroblogošanas pakalpojumam iOS un Android operētājsistēmās.
Lietotāji piektdien ziņoja, ka nevar piekļūt trešo pušu lietotnēm, bet Tweetdeck joprojām ir pieejams. Oficiālās uzņēmuma lietotnes operētājsistēmām Android un iOS darbojas normāli. Uzņēmuma API statusa lapā nav norādīts, ka ar pakalpojumu ir problēmas, un lietotnes atbalsta konts nav atklājis nekādu informāciju par problēmām.
Piektdien lietotāji Twitter ziņoja, ka trešo pušu lietotnes nevar piekļūt mikroblogošanas pakalpojumam. Ir vairāki ziņojumi par to, ka tādas lietotnes kā Tweetbot un Twitterific operētājsistēmā iOS, kā arī Fenix operētājsistēmā Android nevar piekļūt pakalpojumam.
Twitterific un Tweetbot ir publicējuši paziņojumus par aktuālo problēmu.
We’re aware that Twitterrific is having problems communicating with Twitter. We don’t yet know what the root cause is, but we’re trying to find out. Please stay tuned and apologies.
— Twitterrific (@Twitterrific) January 13, 2023
Tweetbot and other clients are experiencing problems logging in to Twitter. We’ve reached out to Twitter for more details, but haven’t heard back.
We’re hoping this is just a temporary glitch and will let you know more as soon as we know more.
— Tweetbot by Tapbots (@tweetbot) January 13, 2023
Twitter atbalsta konts pagaidām nesniedz nekādu informāciju par trešo pušu lietotņu dīkstāves laiku un to, vai uzņēmums ir pārtraucis šo lietotņu atbalstu.
Trešo pušu lietotnēs pakalpojumā netiek rādīti Twitter sponsorētie ieraksti (vai reklāmas), kā tas ir oficiālajās lietotnēs, un tas nozīmē, ka uzņēmums no šiem lietotājiem negūst peļņu. Uzņēmuma jaunais izpilddirektors Īlons Masks kopš pagājušā gada, kad viņš pārņēma uzņēmuma vadību, ir strādājis pie tā, lai palielinātu uzņēmuma ieņēmumus.