YouTube jaunā reklāmu sistēma 

Izmantojot Gemini AI, YouTube sāks stratēģiski apvienot reklāmas ar emocionāli aizraujošu saturu, iespējams, padarot tās atmiņā paliekošas.

Straumēšanas platforma YouTube grasās ieviest jaunu reklāmas sistēmu, kā nosakums ir “Peak Points”. Šāda pieeja izmantos mākslīgo intelektu (MI), lai iekš video integrētu reklāmas kontekstuāli labos brīžos. 

Atsaucoties uz TechChrunch, sistēma utilizē Gemini AI, lai palīdzētu analizēt video un identificēt brīžus, kur mijiedarbība ir visaugstākajā līmenī. Reklāmas tiks ievietotas tieši pēc šiem momentiem, iespējams, notverot uzmanību tās kulminācijā. 

YouTube Peak Points sistēma

Reklāmas stratēģijas maiņas mērķis ir sniegt labumu reklāmdevējiem, izmantojot tehniku ar nosaukumu “emociju balstīta mērķauditorijas atlase”. Tā paredz, ka reklāmas tiek atskaņotas tūlītēji pēc emocionāli piesātinātiem momentiem. Pēc, piemēram, neparedzama pavērsiena, skatītāji labāk uztverot reklāmas, atrodoties pacilātā emocionālā stāvoklī.

Tiek paredzēts, ka emociju dēļ lietotāji labāk atcerēsies redzētās reklāmas, sniedzot reklāmdevējiem labāku atgriezenisko saiti. Tomēr pastāv iespēja, ka klienti šādu pieeju nesagaidīs ar atplestām rokām.

Piemēram, ja pēc ļoti emocionāli nozīmīga brīža tiek atskaņota reklāma, to var uztvert kā potenciālu traucējumu vispārējai skatīšanās pieredzei. Tieši tas ir radījis bažas par Peak Points sistēmu, kas, iespējams, varētu atsvešināt dažus klientus.

Arī Amazon ķeras pie reklāmām

Runājot par visai saistītu tēmu, arī Amazon ievieš vērienīgas izmaiņas iekš Prime Video platformas. Ar 17. jūniju straumēšanas platformā tiks atskaņotas reklāmas gan filmu, gan šovu laikā.

Pats ražotājs apgalvo, ka reklāmu skaits nebūs tik liels, cik TV kanālos vai sāncenšu platformās. Tomēr lietotājiem, kurus tās īpaši kaitina, būs iespēja iegādāties specializētu abonementu. 

Avots: BusinessStandard

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt