Netflix drīz varētu ieviest reklāmas

Ir pagājis mazāk nekā mēnesis, kopš Netflix paziņoja par ieņēmumu pieauguma palēnināšanos un pirmo abonentu skaita samazināšanos vairāk nekā desmit gadu laikā, un tagad The New York Times ziņo, ka ir paātrināts grafiks iniciatīvām, lai šīs lietas pagrieztu otrādi.

Netflix jau atklāti runāja par to, ka vēlas veicināt lietotājus, kuri koplieto savus kontus, maksāt vairāk. Kad ziņojums par to nāca klajā, uzņēmuma līdzvadītājs, paziņoja, ka mainījis savu nostāju par reklāmām straumēšanas platformā, sakot, ka centīsies pieņemt lēmumu to ieviešanu tuvāko divu gadu laikā. Times nesen izplatītajā ziņā minēts, ka uzņēmuma darbinieki no vadītājiem saņēmuši ziņu, ka reklāmas varētu tikt ieviestas reizē ar kontu koplietošanas ierobežojumu 2022. gada pēdējā ceturksnī.

Arī citas filmu un seriālu straumēšanas platformas pieņem līdzīgus lēmumus. Disney Plus jau martā paziņoja par saviem nodomiem ieviest reklāmas. Pagaidām vairums no Netflix konkurentiem ir paziņojuši par reklāmu ieviešanu. Viens no retajiem izņēmumiem ir Apple TV.

Straumēšanas giganti turpina meklēt jaunus veidus, kā palielināt ienākumus. Pēdējo gadu laikā vairākkārt augusi to abonementu maksa. Taču tagad, kad tā jau vairākkārt pieaugusi un līdz ar pandēmijas pierimšanu pasaulē samazinās straumēšanas platformu abonementu skaits, uzņēmumi izlēmuši ieviest savos pakalpojumos reklāmas.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt