Apzinoties, ka vairāki Latvijas uzņēmumi Covid-19 izraisītās ārkārtas situācijas dēļ piedzīvo biznesa kritumu un viņiem varētu palīdzēt tiešsaistes risinājumi, tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet piedāvā bez maksas uz diviem mēnešiem izmantot savus mākoņpakalpojumus, kā arī ekspertu atbalstu datu pārvietošanas laikā. Tet pauž cerību, ka šis piedāvājums palīdzēs uzņēmumiem ātrāk uzsākt vai arī uzlabot savu darbību tiešsaistē.
Tet ir viens no lielākajiem mākoņpakalpojumu sniedzējiem Latvijā un piedāvā krīzē nonākušajiem uzņēmumiem izmantot savus mākoņskaitļošanas resursus datu un infrastruktūras glabāšanai, nemaksājot abonēšanas maksu, bet tikai veicot samaksu par Microsoft SPLA licencēm. Tas palīdzēs uzņēmējiem ietaupīt līdz pat 800 eiro mēnesī.
“Covid-19 pandēmija ir izaicinājums mums visiem, un mēs redzam, ka vietējiem uzņēmējiem ir nepieciešams atbalsts, un šis ir viens no veidiem, kā mēs varam uzņēmumus atbalstīt. Pēc NIC datiem martā ir reģistrēti 3 tūkstoši “.lv” domēni Latvijā, kas ir par 30% vairāk nekā pirms gada. Tas nozīmē, ka uzņēmumi aktīvi cenšas pārvirzīt savu biznesu tiešsaistē, un viņiem ir nepieciešamas arī IT jaudas datu izvietošanai.
Pieredze rāda, ka piedāvātais apjoms ir atbilstošs tieši maziem un vidējiem uzņēmumiem, kurus esošā situācija ietekmē visvairāk. Pieteikties var arī tie uzņēmumi, kas nekad nav izmantojuši mākoņus – Tet speciālisti palīdzēs bez maksas migrēt infrastruktūru un saprast, kā strādāt tālāk,” saka Tet valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Šis piedāvājums būs noderīgs visiem uzņēmumiem, kas jau darbojas interneta vidē, piemēram, e-komercijas pārstāvjiem, vai arī tiem, kas plāno šo uzsākt, ņemot vērā, ka šobrīd ir ierobežotas klātienes uzņēmējdarbības iespējas. “Tāpēc ceram, ka šis piedāvājums, kas ļauj jaudas piegādāt ļoti ātri, sniegs viņiem nepieciešamu atbalstu vismaz pirmajā laikā,” piebilst J.Gulbis.
Bezmaksas resursi būs pieejami līdz 10. jūnijam un pēc bezmaksas perioda beigām uzņēmējs varēs izvēlēties – turpināt izmantot mākoņskaitļošanas platformu, izvēloties atbilstošu tarifa plānu, vai arī izvēlēties citu iespēju. Infrastruktūras pārvietošanas laiks ir atkarīgs no tās sarežģītības, bet vidēji aizņem 1-2 dienas.
Lai pieteiktos pakalpojumam, Tet aicina rakstīt uz [email protected].
3 Responses
Man nevajag aptumšotus mākoņus un dziļāk penetrējošu reklāmu. Man vajag 15 darbiniekus, kas vairs netiek pie dzelžiem no ofisa, lai tiek no mājām. To man lapelekoms var piedāvāt? Skuju Vilis! Kādu tieši tiešsaistes risinājumu jūs piedāvājat? Es varu savu tehniķi savienot ar pakalpojuma ņēmēju? Man nevajag fencī šmencī bet bezgirsas audio, video, text sakarus ar ciešamu latency, nevis kā mikrosukam savā Teams. Ja jūs tikai pasviežat tālāk apgrauztu kaulu, tad ejiet akas vidū.
kādam dikti dibens sāp, pa pakalpojumiem no kuriem pats neko nesajēdz 😀
Man žēl to pam**ķu, kas uz šo mē**u uzķersies. “tikai veicot samaksu par Microsoft SPLA licencēm” … vnk nokritu no taburetes. Tātad runa nav par kaut kādu atbalstu, bet par vienkārši tizlu mārketinga akciju. Varbūt sauciet lietas īstajos vārdos!?
Ai nē… nav man žēl to pam**ķu. Ir aitas, ir cirpēji.