LG Electronics Inc. (LG) paziņo, ka uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms šī gada pirmajā ceturksnī veidojis 22,74 triljonus vonu (14,90 miljardi eiro), bet pamatdarbības peļņa bijusi 1,26 triljoni vonu (825,25 miljoni eiro).
Spēcīgo sniegumu noteica kvalitatīva izaugsme galvenajās uzņēmējdarbības jomās, it īpaši uzņēmumu apkalpošanas (B2B), ar aparatūru nesaistītos segmentos (piemēram, abonēšana un webOS platforma) un tiešā pārdošanā patērētājiem (D2C).
Pērn LG Home Appliance Solution Company strādājis ar visu laiku lielāko tirdzniecības apjomu, vienlaikus saglabājot vadošo pozīciju pasaules tirgū. Uzņēmums piedzīvo straujas pārmaiņas, izmantojot tādus inovatīvus modeļus kā abonēšanas pakalpojumus un D2C pārdošanu. Tikmēr mediju un izklaides segmentā tika uzrādīti stabili rezultāti, pateicoties LG uz webOS balstīto reklāmu un satura platformas nepārtrauktai izaugsmei.
LG Home Appliance Solution Company tirdzniecības apjoms pirmajā ceturksnī veidojis 6,7 triljonus vonu (4,39 miljards eiro), bet pamatdarbības peļņa bijusi 644,6 miljardi vonu (422,33 miljoni eiro). Salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tirdzniecības apjoms pieaudzis par 9,3%, sasniedzot visu laiku augstāko līmeni, bet pamatdarbības peļņa palielinājusies par 9,9%. Uzņēmums turpina saglabāt līderpozīcijas tirgū, vienlaikus paātrinot abonēšanas un tiešās pārdošanas (D2C) apjoma pieaugumu.
Raugoties uz otro ceturksni, uzņēmums prognozē lielāku nenoteiktību saistībā ar globālās tirdzniecības politikas izmaiņām un pieaugošo konkurenci tirgū. Lai risinātu šīs problēmas, uzņēmums paplašinās savu jauno un uz apjomu vērsto produktu piedāvājumu, vienlaikus pastiprinot uzmanību uz abonēšanas un tiešsaistes biznesiem. Papildu prioritātes ietver koncentrēšanos uz iespējām B2B segmentā, piemēram, uz iebūvējamām ierīcēm un tādu galveno komponentu kā motoru un kompresoru ārējo tirdzniecību. Rentabilitātes uzlabošanai paredzēts pievērst uzmanību izmaksu konkurētspējas uzlabošanai, optimizējot darbības efektivitāti.
LG Media Entertainment Solution Company pirmajā ceturksnī strādāja ar 4,95 triljonu vonu (3,24 miljardi eiro) tirdzniecības apjomu un 4,9 miljardu vonu (3,21 miljoni eiro) pamatdarbības peļņu. Lai gan televizoru pieprasījums joprojām bijis neliels, finanšu rezultātus pozitīvi galvenokārt ietekmēja izaugsme uz webOS balstītu reklāmu un satura pakalpojumu segmentā. Tirdzniecības apjoms saglabājās iepriekšējā gada līmenī, lai gan rentabilitāti ietekmēja pieaugošās LCD paneļu cenas un lielāki mārketinga izdevumi.
Otrajā ceturksnī uzņēmums centīsies radīt sinerģiju visos uz displejiem orientētajos biznesos, kas ietver televizorus un komerciālos displejus, un IT produktu biznesā, kas ietver klēpjdatorus un monitorus. Kamēr tirgus piedzīvo lēnu atveseļošanos, uzņēmums rentabilitāti centīsies palielināt galvenokārt ar premium produktu tirdzniecību. Uz webOS balstītās platformas mērķis būs palielināt tās pieejamību dažādos reģionus un paplašināt produktu bāzi, vienlaikus attīstot stratēģiskās partnerības ar satura nodrošinātājiem, lai saglabātu turpmāku izaugsmi.