Facebook, WhatsApp un Instagram saņems jaunas funkcijas e-komercijas veicināšanai

Facebook arvien vairāk pievēršas e-komercijai, plānojot pievienot WhatsApp lietotnei Shops (veikalu), kā arī veikalu reklāmu sarakstus Facebook Marketplace (tirgus) sadaļā. Instagram lietotne saņems jaunu Visual Search produkta meklēšanas funkciju.

Par šiem jaunumiem tiešraidē paziņoja Facebook izpilddirektors Marks Zakerbergs, kurš uzsvēra, ka Facebook un Instagram Shops sadaļu apmeklē vairāk kā 300 miljoni lietotāju mēnesī. Sociālo mediju platformās šobrīd ir vairāk kā 1.2 miljoni aktīvu veikalu. Ņemot vērā, ka šī sadaļa tika atklāta tikai pirms gada, veikalu skaits ir visai iespaidīgs.

Jaunās funkcijas

Mazo uzņēmumu īpašniekiem jaunumi visās trīs platformās varētu būt visai izdevīgi. Tie nozīmē, ka būtu nepieciešams izveidot un konfigurēt sava veikala profilu tikai vienu reizi.Turklāt veikals būs pieejams visās trīs platformās, kā arī klientiem piedāvās visai ērtu iespēju sazināties WhatsApp ar veikala pārstāvi, lai pirms pirkuma noskaidrotu sev interesējošās detaļas.

Facebook Shops reklāmas tiks pielāgotas, balstoties uz lietotāja iepirkšanās paradumiem un interesēm. Jaunās AR Dynamic reklāmas ļaus arī apskatīt, kā izskatītos dažādas apģērba krāsas.

Instagram pievienotā jaunā uz mākslīgā intelekta balstītā Visual Search funkcija ļaus lietotājiem augšupielādēt attēlus, lai atrastu līdzīgus apģērbus vai priekšmetus. Šīs funkcijas formāts nav pilnīgi jauns un Google to piedāvā jau kādu laiku. Ja kāda lietotāja Instagram attēlā atrodat kādu apģērbu, kas iepatīkas, jaunā funkcija palīdzēs atrast tādu pašu vai līdzīgu, kā arī parādīs, kur to iegādāties.

Pagaidām vēl nav precīzi zināms, kad jaunās funkcijas būs pieejamas ikvienam.

Avots: TechRadar

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt