Instagram ir dalījies ar jaunām detaļām par to, kā aplikācija izmanto datormācību satura pielāgošanā lietotājiem. Veicot ieteikumus, datormācība fokusējas uz konkrētiem profiliem, kas lietotājam varētu interesēt, nevis individuāliem fotoattēliem.
Lai gan Instagram nav kritizēts par tādu pašu uzbāzību kā YouTube, tam noteikti ir savas problēmas. Ir pierādīts, ka platformā ir visai daudz naidīgs saturs un nepatiesa informācija, kā arī aplikācija regulāri piedāvā sekot kontiem ar visai skandaloziem tematiem.
Instagram bloga ierakstā raksta, ka šī ir pirmā reize, kad inženieri ķeras klāt pie tik daudz detaļām fundamentālajiem veidošanas blokiem, kas palīdz nodrošināt personalizētu saturu.
Aplikācija ir milzīga, un tajā esošā informācija ir ļoti daudzveidīga. Tā veido tādu kā izaicinājumu, analizējot saturu, ko ieteikt lietotājiem, taču Instagram to paveic, fokusējoties uz konkrētiem profiliem, kas lietotājus varētu saistīt.
Instagram, pielāgojot kopēju mašīnmācības metodi, spēj identificēt lietotāju profilus, kas ir līdzīgi cits citam. Lai noteiktu, vai profili ir līdzīgi, tiek izmantota metode, kurā mašīnmācība analizē profilos esošos teikumus, nosakot cik bieži atkārtojas konkrēti vārdi vai vārdu salikumi.
Lai izveidotu ieteikumus, izpētes sistēma sāk ar profiliem, ar kuriem lietotājs ir mijiedarbojies pagātnē. Tad tiek identificēti profili, kas ir līdzīgi šiem, un atlasīti 500 kandidāti. Tālāk tiek filtrēti kandidāti, lai izslēgtu kontus ar nepatiesu vai sensitīvu informāciju. Atlikušie profili tiek sarindoti pēc tā, cik daudz lietotājs ar tiem ir mijiedarbojies. Visbeidzot no tiem 25 populārākie tiek parādīti lietotājam.
Lietotājiem arī pašiem ir iespējams pielāgot sev vēlamo redzamo saturu, spiežot Vēlos redzēt mazāk tādus ierakstus kā šis (See less posts like this). Šai iespējai var piekļūt, noklikšķinot uz trīs punktu izvēlnes jebkura ieraksta augšējā labajā stūrī.
Avots: The Verge