Bloomberg Technology sammitā tika paziņots par Microsoft jauno mobilo veikalu. Tā būs alternatīva sāncenšiem kā App Store un Play Store.
Atšķirībā no tradicionālām pieejām, savu mobilo spēļu veikalu Microsoft plāno laist klajā caur tīmekli; tā nebūs neatkarīga lietotne. Šī stratēģija ļauj uzņēmumam izvairīties no ierobežojošām lietotņu veikalu politikām. Kā arī tieši šāda gājiena dēļ platforma būs pieejama globāli visās ierīces, tas ir, gan Android, gan iOS.
Microsoft jaunumā tiks iekļauti zināmi vārdi kā ‘Candy Crush’ un ‘Minecraft’. Sākotnējie piedāvājumi koncentrēsies uz tieši ražotāja portfolio. Vēlāk gan ir plāns paplašināt pieeju arī trešās puses izstrādātājiem.
Lēmums sākt ar tīmeklī balstītu veikalu tiek pamatots ar priekšrocību – universāla pieeja, neskatoties uz mainīgajām lietotņu izplatīšanas globālajām regulām.
iOS lietotājiem ES ir pieejamas iepriekš nepiedzīvotas lejupielādes iespējas, jo lokālās regulas liek Apple atļaut trešo pušu lietotņu veikalus. Tomēr tas neattiecas uz visu pasauli. Microsoft uz tīmekli balstītā pieeja nodrošina stratēģisku risinājumu.
“Jūlijā mēs laidīsim klajā savu mobilā veikala pieredzi,” Bonda saka. “Patiesībā mēs sāksim ar mūsu pašu piedāvājumu. Tāpēc redzēsiet parādāmies spēles kā Candy Crush, spēles kā Minecraft. Tad mēs paplašināsim šo iespēju arī partneriem, lai viņi var to izmantot un baudīt īstu vairāku platformu un uz spēlēm centrētu mobilo pieredzi,” viņa pievieno.
Inovatīvā metode ne tikai maina Apple un Google ieviestos standartus, bet arī norāda uz mākoņa spēlēšanas (cloud gaming) potenciālu spēļu izplatīšanā.
Kamēr Microsoft jaunais veikals ir nozīmīgs solis tuvāk jau esošo lietotņu veikalu alternatīvām, pilnā vīzija – iekļaut arī trešo pušu atbalstu un plašākas veikala funkcijas -, šķiet, vēl ir tālu. Pirmā relīzes fāze fokusējas un tīmeklī balstītas spēļu izplatīšanas dzīvotspējas nodrošināšanu un pamatu turpmākiem paplašinājumiem.
Avots: DeveloperTech