Netflix abonētāju skaits sarūk pirmo reizi desmitgades laikā

Netflix paziņojis, ka šī gada pirmajā ceturksnī zaudējis ap 200 000 aktīvo abonentu. Tas padarīs nedaudz sarežģītāku uzņēmuma iepriekš sacītā īstenošanu – vēlmi palielināt abonentu skaitu 2022. gada pirmajā ceturksnī. Netflix secina, ka otrajā ceturksnī šīs zaudēto abonentu skaits var sasniegt 2 miljonus.

“Mūsu apgrozījuma pieaugums ir ievērojami samazinājies”, Netflix raksta vēstulē saviem akcionāriem.  Uzņēmums vēstulē min, ka pandēmija ievērojami palielināja uzņēmuma izaugsmi 2020. gadā, līdz ar to secināja, ka lielākā daļa izaugsmes samazināšanās 2021. gadā saistīta ar to, ka viss pamazām atgriežas ierastajā ritmā.

Janvāri uzņēmums paziņoja par cenas pieaugumu ikmēneša abonentiem. Šī gada ieņēmumu pārskatā Netflix raksta, ka ir zaudējis 600 000 klientus Amerikas un Kanādas teritorijā – lielākoties jauno cenu izmaiņu dēļ. Straumēšanas gigants norādīja, ka tas centīsies vēl vairāk ierobežot klientus, kuri koplieto savu autorizācijas informāciju ar citiem cilvēkiem. Netflix pēc ievāktajiem datiem lēš, ka 100 miljonu mājsaimniecību izmanto, straumēšanas pakalpojumu, izmantojot citu klientu autorizācijas datus.

Lielākā filmu un seriālu straumēšanas platforma cīnās arī ar tādiem konkurentiem, kā Disney Plus, kas paziņoja, ka šogad piedāvās vēl lētāku plānu. Martā Netflix apturēja darbību Krievijas teritorijā pēc iebrukuma Ukrainā. Ieņēmumu pārskatā teikts, ka rezultātā uzņēmums zaudēja ap 700 000 lietotāju.

Netflix ziņo, ka tā mērķi nemainās un plāns ir palielināt abonementu skaitu un ieņēmumus. Uzņēmums plāno arī turpināt uzlaboties visos aspektos – it īpaši uzlabot pārraižu kvalitāti un ieteikumus, ko uzņēmuma darbinieki vērtē visaugstāk. Straumēšanas giganta starptautiskajiem panākumiem ir ļoti liela nozīme tā nākotnē. Uzņēmums, izpētot veidus, kā piesaistīt arvien vairāk klientus, ir paplašinājies spēļu jomā. Šonedēļ tika noslēgts sadarbības līgums ar Exploding Kittens, kas Netflix platformā izstrādās gan mobilo spēli, gan animācijas seriālu.

Netflix nekad nav lolojis lielas cerības, ka šī gada pirmajā ceturksnī izdosies piesaistīt jaunus abonentus. Uzņēmums paredzēja pieaugumu par 2,5 miljoniem abonentu salīdzinājumā ar 4 miljoniem, ko tas ieguva tajā pašā ceturksnī pirms gada. Prognozes tika izteiktas janvārī pēc tam, kad nepiepildījās pagājušā gada pēdējā ceturkšņa prognozes. Uzņēmums paredz, ka abonementu pieaugums nebūs tik augsts, kaut gan ir izlaidis vairākas augstas kvalitātes oriģinālfilmas, kā piemēram, Red Notice un Don’t look Up.

Pēc šīm ziņām Netflix akciju vērtība kritās.

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt