Jauna Twitter funkcija Location Spotlight ļaus uzņēmumiem savam profilam pievienot būtiskāko informāciju – to darba laiku, kontaktinformāciju un adresi, kurai pieskaroties uzņēmuma atrašanās vieta tiks parādīta Google Maps.
Jaunā funkcija veidota, lai palīdzētu Twitter lietotājiem, kas ieinteresēti iegūt vairāk informāciju par uzņēmumu, to atrast ātrāk. Piemēram, ja lasīsiet par uzņēmumu, kas Jūsu pilsētā tirgo kafiju un svaigi ceptas bulciņas, iespējams, vēlēsieties apskatīties, cik tālu tas atrodas un vai varat paspēt to apmeklēt pirms tā darba laika beigām.
Sociālie mediji pēdējo gadu laikā kļuvuši par visai populāru vietu, kur uzņēmumi atrod savus potenciālos klientus. Spilgts piemērs ir dažādi pārtikas uzņēmumi, kas reklamējot tādus ēdienus kā “pufīgās japāņu” pankūkas vai burbuļu tējas spēja radīt tik lielu interesi, ka dažās pilsētās, kā piemēram Londonā, uz šādām kafejnīcām veidojās garas rindas.
Twitter plāno laika gaitā ieviest arī profesionālos biznesa profilus, kas dažādās citās sociālo mediju platformās eksistē jau visai ilgi un nav nekas jauns.