Dzīvesstils

Spotify sasniedz 320 miljonus aktīvus lietotājus

Pēdējā ceturkšņa finanšu pārskatā Spotify paziņoja, ka ir šķērsojis 320 miljonus aktīvos mēneša lietotāju. Tas nozīmē, ka pēdējā ceturksnī Spotify lietotāju skaits ir pieeaudzis par 29%. Viens no iemesliem varētu būt pievienošanās Krievijas tirgum. Uzņēmumam kopā ir 144 miljoni lietotāji, kas izmanto maksas Premium versiju – tas ir par 27% vairāk kā iepriekšējā ceturksnī.

Spotify turpina būt lielākais mūzikas straumēšanas pakalpojums pasaulē. Apple Music ir otrajā vietā ar aptuveni 60 miljoniem maksas abonamentu. Pavisam nedaudz no Apple Music atpaliek Amazon Music ar 55 miljoniem lietotāju (lai gan uzņēmums nedalās ar apmaksāto abonementu skaitu).

Par spīti stabilai izaugsmei, Spotify pēdējā ceturksnī uzrādīja zaudējumus 118 miljonu ASV dolāru apmērā, kas ir lielas pārmaiņas kopš peļņas iepriekšējā ceturksnī. Uzņēmums min, ka turpmāk varētu piedāvāt ierobežojošus plānus, lai piesaistītu jaunus lietotājus Premium pakalpojumam.

Spotify min, ka zaudējumus var segt vai nu piesaistot jaunus Premium lietotājus, vai arī paaugstinot esošo Premium lietotāju abonamentu cenu. Uzņēmums gan piemetina, ka vēl ir miljardiem jaunu lietotāju, ko iespējams sasniegt pirms tiek pieņemt lēmums celt Premium abonamentu cenas.

Uzņēmums ir ievērojami tērējis līdzekļus, lai kļūtu par podkāstu satura līderi. Pēdējos divus gadus uzņēmums ir tērējis simtiem miljonu dolāru, lai iegādātos tehnoloģiju un satura kompānijas, tostarp Gimlet, Anchor, Parcast un sporta mediju gigantu Ringer. 

Avots: TechCrunch

 

Atbildēt

Līdzīgi raksti