Uzņēmums Apple ir ievērojami uzlabojis AirTag piegādes, kas, kā tiek lēsts, 2021. gadā ir sasniegušas aptuveni 20 miljonus vienību, kam seko 35 miljoni vienību 2022. gadā, atklāj analītiķis Ming-Chi Kuo. Analītiķis arī prognozējis, ka nesenā tendence var piespiest Apple tuvākajā laikā izstrādāt un izlaist otrās paaudzes AirTag.
AirTag ir pavisam neliela izsekošanas ierīce, kas tika izlaista 2021. gadā. To var ērti pievienot, piemēram, pie atslēgu piekariņa un ar iPhone viedtālruņa palīdzību visai ātri atrast. Šādas nelielas ierīces izmanto bezvadu savienojumu, lai informētu lietotājus, kad viņu ierīces, kas pievienotas kādam priekšmetam, pamet pašreizējo atrašanās vietu. Ierīces var pievienot teju jebkam, jo tās ir lielas monētas lielumā.
AirTag, which has not received much attention, has gradually grown in shipments since its release. Shipment estimations of AirTag reach about 20 mn & 35 mn units in 2021 & 2022, respectively. If AirTag shipments continue to grow, I believe Apple will develop the 2nd generation.
— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) June 19, 2022
Pēc analītiķa teiktā, Apple AirTag pēdējā laikā ir saņēmis ievērojamu ievērību. Jaunā izaugsme, iespējams, var mudināt tehnoloģiju gigantu palaist vēl vienu ierīces paaudzi. Lai gan ir grūti iedomāties, kā varētu uzlabot sākotnējo ierīces versiju, Apple regulāri izlaiž atjauninājumus visai savai aparatūrai, tādēļ jaunas paaudzes izlaišana nebūtu nekas pārsteidzošs. Apple nebija pirmais uzņēmums, kas izlaida nelielu izsekošanas ierīci, bet, tāpat kā ar citām aparatūras kategorijām, tas uzlaboja jau pieejamo.
Analītiķis arī min, ka AirTag pārdošanas apjomi vēl nav ievērojami palielinājušies, taču tie sāk kļūt dinamiskāki, jo ir noderīgi, viegli uzstādāmi un ērti lietojami. Lai gan šādas ierīces ir visai noderīgas un to popularitātes pieaugums var šķist pozitīvs, tās tikušas izmantotas arī nelabvēlīgiem mērķiem – izsekojot cilvēkus. Dažās valstīs uzsāktas sarunas par šādu ierīču aizliegšanu, vai vismaz dažādiem ierobežojumiem to lietošanā.
Avots: Gadgets360