Apple “izvērtē” preču klāstu paplašināt ar televizoriem

Tiek ziņots, ka uzņēmums Apple nopietni apsver paplašināt savu preču klāstu, piesātinot tirgu ar savu televizoru līniju.

Apple neražo televizorus, taču drīzumā šis apgalvojums varētu kļūt nepatiess. Saskaņā ar jaunu ziņojumu, uzņēmums nopietni apsver Apple zīmola televizoru izveidi. Ideja, škiet, nebūt nav slikta, ņemot vērā pat ļoti piesātināto tirgu.

Kā zināms, uzņēmums pašlaik nav klasificējams kā televizoru ražotājs. Tā vietā uzņēmums peidāvā lielisko Apple TV 4K, kas nodrošina Apple operētājsistēmu jebkurā televizorā, kā arī plaši pieejamo Apple TV Plus lietotni.

Par Apple televizoriem tiek baumots jau ilgi, tomēr tas ir zemas peļņas tirgus. Ja šis uzņēmums kaut ko necieš, tad tā ir zema peļņas marža. Tajā pašā laikā ir kaut kas, ko tehnoloģiju lielsvarrs ņem pie sirds – peļņas gūšana no citu uzņēmumu kļūdām.

Pievilcīga privatuma politika

Būtiski, ka Bloomberg rakstā, kas apskata tieši šo jautājumu, teikts, ka Apple tikai “izvērtē” potenciālu televizoru ražošanu. Tas nenozīmē, ka ambīcija pārtaps realitātē. Tomēr ir pamatoti iemesli domāt, ka tas varētu notikt, un kādēļ Apple TV varētu nebūt vēl viens dārgs un novārtā atstāts projekts kā, piemēram, Apple Car.

Nav šaubu, ka uzņēmums var izveidot televizoru. Taču vēl svarīgāks jautājums ir, kāpēc tai tas būtu jādara. Un atbilde varētu būt uzlabots privātums.

Kā ziņots pērn, jaunā ziņojumā neskaitāmai straumēšanas pakalpojumi apsūdzēti “Trojas zirga” izplatīšanā – ļaunprogrammatūra, kas apdraud ne tikai privātumu, bet arī patērētāju aizsardzību.

Tas, ko agrāk uzskatīja par vienkāršu darījumu – patērētājs samaksā naudu, saņem televizoru, un tam vairs nav kontakta ar ražotaju –, ir kļuvis par pakalpojumu purbu, kas ar gan godīgiem, gan negodīgiem līdzekļiem iegūst patērētāju datus. Šī privātumu pārkāpjošā sistēma, kas uzkrāj datus, ir iebūvēta visos mūsdienu labākajos televizoros, un cilvēki ir uzsākuši šo tendenci ievērot un izcelt.

Apple jau ilgu laiku ir izvirzījuši privātuma aizsardzību par vienu no svarīgākajiem elementiem savās Mac un iPhone ierīcēs un pakalpojumos kā Apple Intelligence. Tāda pati pieeja televizoriem būtu svarīgs elements, kas televizoru atšķirtu no citu uzņēmumu produktiem.

Programmatūras atbalsts

Pastāv arī cita aktuāla problēma – programmatūras atbalsts. Uzņēmums ilgus gadus atbalsta savu programmatūru, tāpēc iPhone atjauninājumus saņemsiet ilgāk nekā Android. Pašreizējā Apple tvOS, tvOS 18, darbojas ar Apple TV ierīcēm, sākot ar 2015. gada Apple TV HD.

Aktualizējas jautājums, proti, cik daudzu 2015. gada viedo televizoru lietotnes joprojām tiek atjauninātas? Atkal, cilvēki atkal kļūst neapmierināti, ka pakalpojumi var pārstāt darboties viņu televizorā.

Samsung nesen risināja šo problēmu, solot realizēt septiņus gadus vērtus atjaunojumus savos televizoros, savukārt LG patērētājiem sola piecu gadu “logu”. Tā ir problēma, kas jārisina, un tieši Apple var ar pārliecību apsolīt un vienlaikus implementēt pastāvīgus atjauninājumus.

Negatīvie aspekti, protams, ir tādi, ka Apple TV televizors  nebūtu lēts, ja uzņēmums vēlas saglabāt savu ierasto peļņas maržu tirgū, kurā valda sīva konkurence. Tiek apgalvots, ka uzņēmums apsver OLED ekrāna iespējas, un labākie OLED televizori nekad nav lēti.

Tieši to pašu var pateikt par labākajiem iPhone tālruņiem, labākajiem iPad modeļiem un labākajiem MacBook datoriem. Taču, tāpat kā šo produktu gadījumā, Apple var piedāvāt kaut ko pietiekami atšķirīgu no saviem konkurentiem, lai attaisnotu augstāku cenu.

Avots: TechChurch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt