Google nevilcinoties aptur AutoVoice darbību, taču ir arī pagaidu risinājums

AutoVoice ir jaudīgs instruments, ko izstrādājis Tasker operators João Dias. Tas ļauj ar balsi aktivizēt Tasker un IFTTT funkcijas, kuras ļauj nekavējoties uzsākt sarežģītas darbplūsmas, iesaistot dažāda vieda elektroniskās mājas ierīces, izmantojot tikai pāris vienkāršas frāzes.

Diemžēl starp Google un pašu izstrādātāju radušies pārpratumi, tādēļ AutoVoice Assistant  pašlaik joprojām nav pieejams.

Galvenā problēma

Pirms jauna Assistant atjauninājuma palaišanas, parasti rodas dažādi jautājumi un problēmas, kuras Google  vēlas atrisināt. Neapstiprināšanas gadījumā, noraidījums nav liela problēma, jo tas neietekmē stabilu atjauninājuma izlaišanas kanālu. Lai vai kā, publiskā telpa turpinās aktīvi diskutēt, kamēr izstrādātājs un Google nosaka, kādas problēmas joprojām ir jāizlabo.

Brīdī, kad Dias iesniedza savu pēdējo AutoVoice atjauninājuma versiju, kā jau ierasts Google to noraidīja. Neko nemainot Dias nedaudz vēlāk saņēma šīs pašas atjauninājuma versijas apstiprinājumu, un tas nekavējoties tika ievietots izplatīšanas kanālā. Taču pēcāk izstrādātājs saņēmis ziņu, ka viņa pieejas AutoVoice ir pilnīgi ierobežotas. Google apgalvo, ka produkts pārkāpis tā aprakstošo politiku un pat sniedzis savu ,,personīgo’’ vārdu. Jo īpaši uzņēmums nav apmierināts ar to, ka tika pieminētas paša Tasker funkcijas un fakts, ka Assistant ir ierobežots bez AutoVoice. Lūk, oriģināl apraksts:

  • Ja ieinstalēsiet AutoVoice Android aplikāciju un Tasker, varēsiet darīt visu, ko vēlaties, izmantojot Google Assistant.
  • Pēkšņi vairs nav nekā, ko tas nesaprastu, jo tu vari tam likt saprast visu, kas tev nepieciešams.

Google pieprasījumu apraksts:

  • AutoVoice Action darbojas kopā ar AutoVoice Android aplikāciju. Tev būs iespēja sūtīt komandas no AutoVoive Action uz AutoVoice Android aplikāciju, lai veiktu dažāda tipa darbības.

Video kurā var redzēt dažus piemērus kā darbojas šīs sistēmas

Dais nekavējoties sazinājās ar Google atbalsta centru, vēloties atrisinātu banālo problēmu, taču saņēmis tikai atbildes vēstuli ar paziņojumu: “Mēs šobrīd saņemam lielu skaitu dažādu problēmu palīdzības pieprasījumus. Ja nosūtāt palīdzības pieprasījumu, lūdzu uzgaidiet, iespējams spēsim atbildēt Jums ar aizkavi.” Tā rezultātā, saprotams, ka problēma var saglabāties vēl kādu laiku.

Pagaidu atrisinājums

Īslaicīgs atrisinājums pastāv, taču tas būtu laikietilpīgs, jo lietotājiem pašiem būtu jāieraksta savas unikālās komandas, taču skatoties uz to kā iespēju, tas joprojām varētu būt interesanti cilvēkiem, kuri visu laiku nevēlas atkārtot ,,talk to AutoVoice” atkal un atkal. Kā to izdarīt un vai tas ir sarežģīti? Vispirms jāizveido IFTTT ,,recepte’’, kura būtu atbildīga par tās frāzes atpazīšanu, kuru vēlaties izmantot darbam ar AutoVoice. Pēc tam komanda ir jānosūta uz Join, izmantojot webhook, un visbeidzot, ir jāizveido Tasker profils, kas veiktu vēlamās darbības. Vairāk iespējams izlasīt AutoApps forumā.

Cerams, ka Google ļaus Diasam drīzumā atkārtoti labot nepilnīgās kļūdas sistēmā, jo acīmredzot katram lietotājam atrisināt šīs problēmas būtu ne tikai sarežģīti, bet gan arī laikietilpīgi un iespējams neefektīvi. Tas tikai pierāda, ka mums ir nepieciešami vispārēji standarti, kas var darboties arī bez interneta pieslēguma, un kurus nebūtu iespējams attālināti atspējot.

Avots: Android Police

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt