Google viedās mājas ierīces sadusmo klientus

Google raugās uz potenciālu tiesas prāvu, palielinoties klientu sūdzību skaitam par viedās mājas ierīcēm. 

Arvien vairāk viedās mājas ierīču lietotāji pauž neapmierinātību par nepareizi uzklausītām kontrolēm, vēlām atbildēm un ignorētām instrukcijām. ASV firma Kaplan Gore LLP ir uzsākusi izmeklēšanu pret ražotāju.

Jurisprudences firma pēta iespējamo virzību pret Google par nespēju mazināt augošās problēmas ar viedajām ierīcēm. Firma piemin, ka daudzi esot sūdzējušies par funkcionalitātes traucējumiem ierīcēs, kas iepriekš strādāja nevainojami. 

Kaplan Gore arī vēsta, ka ražotājs pieļauj Google Home problēmu “pieaugšanu globālā līmenī un frekvencē”. Kā arī uzņēmums “nenodrošina klientiem solītos pakalpojumus”.

Google ierīces ietekmē klientus? 

Problēmā sākās aizvadītajā nedēļā, kad ražotājs pievērsa uzmanību augošajai nepatikai pret skaļruņiem un izziņoja “lielus uzlabojumus”. Mazāk kā nedēļu vēlāk, šķiet, ķibeles tikai aug. 

Traucējumi esot saistīti ar Google Assitant, kas aizstājot Gemini AI. Nesenajās nedēļās esošais balss asistents ir piedzīvojis samazinātu funkciju daudzumu.

Koplietotajā publikācijā iekš X Anijs Kattukarans, Google Home Nest galvenais produktu vadītājs, atzina vainu un rakstīja: “Sveicieni visiem, es vēlos pieskarties nesenajām atsauksmēm par Google Assistant sadarbību ar mūsu mājas ierīcēm. Es vēlos dziļi atvainoties par to, ko piedzīvojat un izjūtat!”

“Mēs Jūs dzirdam skaļi un skaidri, un esam apņēmušies šo labot, pārliecinoties, ka mums ir ilgtermiņa risinājums, kas nodrošina labāku uzticamību un spējīgumu. Mēs aktīvi strādājam pie grandioziem uzlabojumiem, ar ko dalīsimies rudenī.”

Taču pat pēc sacītā lietotāju neapmierinātība sit augstu vilni. Android Police izceļ Reddit pavedienu, kur vairāki klienti ziņo, ka viedā apgaismojuma balss kontrole esot beigusi strādāt pavisam. 

Kamēr pavedieni par ierīcēm tipiski ietver jautājumus par tām, šobrīd Google Home pavediens ir pildīts ar sūdzībām. Situācija lika oficiālajam Google moderatoram atbildēt pat divas reizes. 

“Apzināmies problēmu ar balss kontrolēm dažos gaismekļos. Dalīsimies ar paziņojumu pēc iespējas ātrāk, paldies par pacietību,” tiek sacīts.

Turpinot, moderators piemin, ka drīz vien tiks izlaists labojums, lai gan papildina, ka “daži lietotāji tāpat piedzīvo kļūmes’”.

Avots: IndiaTimes

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt