Meta dod mājienus par Orion brillēm

Meta Connect pasākumā Marks Zakerbergs paziņoja par Orion, ko viņš apraksta kā “visadvancētākās brilles, ko pasaule būs redzējusi.”

Brilles, kas ir ievērojami mazākas kā jaunākās Snap Spectacles 5, ir patiess alternatīvās realitātes (AR) iemiesojums. Orion utilizē nelielus projektorus, kas iebūvēti brilles deniņos, lai veidotu heads-up displeju. Līdzīgas ir 2024. gada Google Glass.

Zakerbergs sacīja, ka brilles, kā izgatavošanas process aizņēmis desmitgadi, pašlaik nav tālu no koncepta fāzes. “Šīs brilles eksistē, tās ir lieliskas un ir ieskats nākotnē, kas, es domāju, būs patīkami satraucoša,” izpilddirektors piemin prezentācijas laikā. Viņš papildina, ka komandas arsenālā ir vēl nedaudz “uzlabojumu” pirms Meta tās padarīs par oficiālu patērētāju produktu. 

Papildus standarta balss uzvednēm, Orion tiks kontrolēts caur “neirālu interfeisu”, kas kļuvis pieejams kopš 2019. gadā Meta īpašumā nonāca CTRL-Labs. Tie veido aproci, kas būs saderīga ar ierīcēm.

Gaidāmās brilles uzņēmums pozicionē kā pēcteci šī brīža produktam – Meta Ray-Bans. Tiek pieminēts: lai gan Ray-Ban Meta pavēra pavisam jaunu bez displeja briļļu kategoriju, ko darbina mākslīgais intelekts (MI), paplašinātās realitātes industrija jau ilgi sapņo par īstām AR brillēm – produktu, kas kombinē ieguvumus no liela hologrāfiska displeja un pielāgotas MI palīdzības komfortablā, visas dienas valkājamā formā. Orion piedalās izaicinājumā.

Pašlaik eksistē daudz pieņēmumu, piemēram, “Orion ir līdz šim lielākais redzes lauks mazākajā AR briļļu formā,” bet esam pārāk tālu, lai precizētu. Tomēr to var saskatīt kā kritiku jaunajiem Spectacles, kas ir milzīgas, bet ar šauru redzes lauku.

“Redzes lauks paver patiesi imersīvas Orion izmantošanas iespējas, sākot no daudzuzdevumu logiem un platekrāna izklaides, līdz pat dzīves izmēra personu hologrammām,” Meta vēsta. “Viss digitālais saturs, kas var nemanāmi saplūst ar Jūsu fiziskās pasaules skatu.”

Orion gan ir kas kopīgs ar Spectacles – sākotnēji tās ir pieejamas tikai izstrādātājiem. Šī, protams, ir ierasta prakse. Šos paziņojumus uzņēmumi uztver kā apstiprinājumu par konceptu, lai uzjundītu tautu. 

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt