Adobe piedāvā bezmaksas lietotni satura veidotājiem

Adobe no nākamā gada piedāvās bezmaksas programmu, kā mērķis ir nodrošināt atzinību par darbu, kas izmantots mākslīgā intelekta sistēmās.

Kopš 2019.gada Adobe un citi tehnoloģiju uzņēmumi strādā pie tā dēvētajiem “satura kodiem”. Tas ir sava veida digitāls zīmogs. Ar to tiek atzīmēts, kā tika radīts konkrētais vizuālais materiāls. Piemēram, TikTok, kas pieder Ķīnas uzņēmumam ByteDance, jau ir paziņojis, ka izmantos “satura kodus”, lai palīdzētu iezīmēt ar mākslīgā intelekta (MI) palīdzību veidotu saturu.  

Kalifornijā bāzētais uzņēmums Adobe paziņoja, ka piedāvās bezmaksas pakalpojumu, kas ļaus fotogrāfiju un video materiālu autoriem pie saviem darbiem pievienot satura identifikatorus. 

Papildus norādei, ka viņi ir satura autori, ar bezmaksas lietotni var norādīt, vai viņi vēlas, lai viņu darbus izmantotu MI sistēmu apmācīšanā, kas uztver ievērojamu datu apjomu, lēsa uzņēmums.

Datu izmantošana MI apmācības sistēmās ir izraisījusi juridisku reakciju vairākās nozarēs. Tādi izdevēji kā New York Times iesūdzēja OpenAI tiesā, savukārt citi uzņēmumi ir izvēlējušies slēgt licences līgumus.

Pagaidām neviens ievērojams MI uzņēmums nav piekritis ievērot Adobe pārredzamības sistēmu. Ziņojumā presei Adobe norādīja, ka “aktīvi strādā, lai veicinātu standartu pieņemšanu visā nozarē”.

“Piedāvājot autoriem vienkāršu un bezmaksas veidu, kā pievienot satura pilnvarojumus viņu radītajiem materiāliem, mēs palīdzam viņiem saglabāt sava darba godprātību, vienlaikus nodrošinot jaunu pārredzamības un uzticēšanās laikmetu tiešsaistē,” ziņojumā sacīja Skots Belskis. Viņš ir Adobe galvenais stratēģijas direktors un izpildviceprezidents dizaina un jauno produktu jomā.

Avots: Reuters

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt