Amazon piedāvā uzmērīt drēbes virtuāli, lai tās nav jāsūta. Atvadoties no “Try Before You Buy”, misija tiek uzticēta mākslīgajam intelektam.
Try Before You Buy tika ieviests 2017. gadā un ļauj lietotājiem iegādāties līdz pat 6 apģērbiem, tos uzmērīt mājās un maksāt tikai par derīgo. Pārējo jāatgriež. Funkcija bija ļoti populāra, bet Amazon izlēma, ka tā nav pietiekami laba.
Uzņēmums tic, ka mākslīgais intelekts (MI) ir viss, kas nepieciešams labākā tēla izveidei. Kāds, iespējams, domās, ka šis ir saistīts ar uzņēmuma augošajām MI investīcijām. Galu galā – kāpēc gaidīt pasūtījumu, ja algoritms var pateikt priekšā, kas derēs vislabāk?
“Ņemot vērā, ka Try Before You Buy attiecas uz ierobežotu skaitu preču, un lietotāji arvien vairāk izmanto MI darbinātās funkcijas kā virtuālo pielaikošanu, izmēra ieteikumus, atsauksmes un uzlabotās izmēra tabulas, lai atrastu pareizo apģērbu, mēs atvadāmies no Try Before You Buy opcijas,” Amazon vēsta.
Amazon un mākslīgais intelekts
Rīki, uz ko tiek vērsta uzmanība, rada jaunu veidu, kā tiešsaistē iegādāties drēbes. Virtual try-on jeb virtuālā pielaikošana ir paplašinātās realitātes funkcija, kas ļauj apskatīt, kā izskatīsies apavi, brilles un lūpu krāsa, nepametot dīvāna komfortu. Taču pielāgotā izmēru rekomendācijas sistēma izmanto pirkumu vēsturi, atgriešanas ieradumus un atsauksmes no citiem klientiem, lai pareģotu ideālo izmēru.
Vairāk komunikablai pieejai tiek piedāvāts Rufus AI tērzēšanas robots, kas gatavs atbildēt uz visiem jautājumiem un ieteikt produktus, balstoties uz iepirkšanās ieradumiem.
Tiem, kuriem patika aizejošā funkcija, šīs ziņas varētu neuzrunāt. Ideja par reālu uzlaikošanu pirms iegādes, iespējams, šķiet, neaizvietojama. Lai arī cik attīstīts nebūtu MI, tas nespēj sniegt tik lielu baudu kā perfekti piemērota apģērba uzmērīšana. Tomēr Amazon lēš, ka bezmaksas atgriešanas politika paliek spēkā uz lielāko daļu apģērba, tāpēc atvadīties no “pasūtīšu trīs izmērus un cerēšu uz labāko” stratēģijas nav nepieciešams.
Avots: TechRadar