Google Meet piedāvā mākslīgā intelekta (MI) kosmētikas filtru ar 12 pielāgojamiem tēliem, ļaujot video zvanos izskatīties nevaināmi.
Atsaucoties uz Google, funkcija sniedz lietotājiem lielāku kontroli pār savu izskatu video zvanu laikā. Arī citas platformas kā Microsoft Teams un Zoom piedāvā līdzīgus rīkus.
Jaunā funkcija platformā integrē 12 dekoratīvās kosmētikas tēlus – sākot no nemanāmiem, profesionāliem toņiem, līdz pat košām krāsām. Klienti to visu var atrast “Portrait touch-up” -> “Appearance”. Jau iepriekš ir bijuši pieejami sejas krāsu izlīdzinoši un acu izgaismojoši efekti.
Google vēsta, ka MI darbinātais virtuālais rīks ir dabīgs un vienmērīgs pat kustībā. Tas nodrošinot, ka digitālā kosmētika paliek uz lietotāja sejas pat, ja viņš dzer kafiju, pagriež galvu vai pieskarās sejai.
Uzņēmums ziņo, ka funkcija pēc noklusējuma ir izslēgta, sniedzot klientiem pilnu kontroli pār to. Ja ir izvēlēts kāds tēls, Google Meet to atceras arī nākotnē.
Demo paraugā uzņēmuma produktu menedžeris atrādīja vienu no stiliem, izceļot tā dabīgumu uz ekrāna. Pat paceļot krūzi vai aizsedzot daļu sejas, filtrs paliek nekustīgs.
Google Meet efektu relīze
Pakāpeniski tas tiek izlaists gan mobilajiem, gan tīmekļa klientiem. Relīze notiek palēnām un var aizņemt līdz 15 dienām, lai sasniegtu visus profilus.
MI dekoratīvā kosmētika ir pieejama:
- Business Standard un Plus
- Enterprise Starter, Standard un Plus
- Education Plus un Teaching & Learning
- Enterprise Essentials
- Google One un Google Workspace Individual abonentiem
Avots: BusinessStandard