MI var palīdzēt ar matu izkrišanu

MI jaunuzņēmums MyHair AI cenšas nodrošināt matu izkrišanas diagnosticēšanu tiešsaistē bez speciālistu tiešas iesaistes.

Mākslīgais intelekts (MI), diemžēl vai par laimi, ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, palīdzot risināt lērumu sadzīvisku problēmu. Tagad MI var palīdzēt diagnosticēt matu izskrišanu, un šī stāsta sākums meklējams Ņujorkā.

Sīriakam Leforam ideja par jaunuzņēmumu MyHair AI radās pirms diviem gadiem. Franču uzņēmējs atradās frizētavā Ņujorkā, kad frizieris, viņam griežot matus, pēkšņi piebilda: “Tu esi sācis zaudēt matus.”

“Viņš to neteica manam draugam man blakus, tikai man,” Lefors turpināja. “Manā skatījumā man tobrīd neatkāpās mati un joprojām tā nedomāju. Bet, ja kāds tev pasaka, ka tu zaudē matus, tu nopirksi jebko, ko viņš iesaka.”

Tā viņš nopirka friziera ieteiktu šampūnu un frizētavu pameta ar domu, ka jebkurš varētu pārdot jebko, ja tikai pateiktu vīrietim, ka viņš drīzumā būs spiests atvadīties no matu ērkuļa. “Matu izkrišana ir ļoti emocionāla tēma gan vīriešiem, gan sievietēm,” viņš sacīja.

Šī situācija aizveda viņu dziļi matu izkrišanas industrijas juceklīgajā pasaulē, kur netrūkst maldinošas informācijas un klīniku ar nepārbaudītiem atsauksmju profiliem.

Leforam radās vēlme izveidot produktu, kas, izmantojot MI, palīdzētu vīriešiem diagnosticēt matu izkrišanu.

Lefors ir sērijveida uzņēmējs. Viņš veiksmīgi izveidojis un pārdevis vienu uzņēmumu un pašlaik viņa paspārnē ir vēl divi uzņēmumi, kurus viņš vada kopā ar 28 gadus veco Tilenu Babņiku. Abi nolēma veidot trešo uzņēmumu — MyHair AI.

MI iekaro arī matu ērkuļus

Šī produkta programmēšana aizņēma vien dažas nedēļas. Gala produkts darbojas sekojoši – lietotāji uzņem sava galvas apmatojuma fotogrāfijas un augšupielādē tās MyHair lietotnē. MI analizē fotoattēlus, novērtē matu blīvumu un nosaka agrīnas matu izkrišanas pazīmes.

Laika gaitā, augšupielādējot arvien jaunus fotoattēlus, MI seko matu izmaiņām un palīdz cilvēkiem veidot personalizētas matu izkrišanas profilakses rutīnas. Lietotāji var arī atrast speciālistus vai klīnikas ar pārbaudītām atsauksmēm, lai izvairītos no krāpniecības.

“Mūsu MI parāda, kas patiesībā notiek ar taviem matiem, pieskaņo produktus tieši tavam matu tipam un izskaidro to zinātnisko aspektu, tostarp iespējamās blakusparādības,” stāstīja Lefors. “Nesot caurspīdīgumu un medicīnisku precizitāti šajā teju 50 miljardu eiro tirgū, mēs ticam, ka varam pilnībā pārveidot veidu, kā cilvēki saprot, ārstē un iegādājas risinājumus matu veselībai.”

Idejai vajadzēja apmēram gadu, dažas nedēļas vibe kodēšanas platformā Cursor, pāris mēnešu zinātniskās un klīniskās verifikācijas, un vēl dažas nedēļas, lai izveidotu patērētājiem draudzīgu lietotni. Uzņēmums tika palaists šovasar.

MyHair AI ir viens no daudzajiem piemēriem tam, cik ātri šodien var uzbūvēt jaunuzņēmumus, izmantojot vibe kodēšanas prototipus.

Lefors sacīja, ka produktam jau ir vairāk nekā 1 000 maksājošu lietotāju un 200 000 lietotāju kontu. Lietotne ir analizējusi vairāk nekā 300 000 galvas ādas fotoattēlu un piedāvā partnerības, kas ļauj speciālistiem un klīnikām izmantot MyHair AI ātrākai pacientu izvērtēšanai.

Tirgū darbojas arī citi spēlētāji, tostarp Hims. Lefors uzsver, ka MyHair atšķiras no konkurentiem, jo produkts ir viens no retajiem, kas izstrādājis speciāli apmācītu MI modeli matu izkrišanas diagnostikai, un lielos valodas modeļus tas neizmanto vispār.

Pašlaik uzņēmums fokusējas uz paplašināšanos. Tas plāno izveidot pierakstu platformu un sadarboties ar vēl vairāk klīnikām. Lefors cer izstrādāt MI, kas darbosies “reālajā pasaulē”.

“Vīrieši uztraucas par divām lietām savā veselībā – seksuālo disfunkciju un matu izkrišanu,” sacīja Lefors. “Mēs risinām vienu no lielākajām ikdienas bažām.”

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?