Netflix izmantos mākslīgo intelektu filmu un seriālu veidošānā

Netflix ir viens no uzņēmumiem, kas mākslīgo intelektu integrē patiesi visur, uzņēmumam paziņojot tā integrēšanu satura izstrādē.

Uzņēmumi, kas izstrādā video satura radīšanas paradzētus mākslīgā intelekta (MI) modeļus un rīkus, bieži uzsver sadarbību ar Holivudas studijām, lai padarītu noteiktus ražošanas procesus iespējamu.

Ceturtdien Netflix paziņoja, ka uzņēmums ir sācis izmantot MI filmu un seriālu veidošanā, ko pats producē.

Pēc finanšu rezultātu publicēšanas uzņēmuma konferencē līdzizpilddirektors Teds Sarandoss norādīja, ka platformā ir parādījusies pirmā “ģeneratīvā MI gala montāža”, kas redzama Argentīnas seriālā El Eternauta.

Viņš paskaidroja, ka Netflix iekšējā producēšanas komanda sadarbojās ar seriāla producentiem, lai, izmantojot MI, izveidotu ainas, kurās sabrūk ēka.

Sarandoss uzsvēra, ka ar MI palīdzību šī aina tika pabeigta desmit reizes ātrāk nekā tad, ja būtu izmantoti tradicionāli vizuālo efektu rīki, un tā izmaksāja ievērojami mazāk.

“Mēs joprojām esam pārliecināti, ka MI ir milzīga iespēja palīdzēt radošajiem cilvēkiem veidot labākas filmas un seriālus, ne tikai lētākas. Ir pieejami MI darbināti radošie rīki. Šeit strādā īsti cilvēki ar labākiem instrumentiem.”

“Mūsu radošās komandas jau šobrīd redz ieguvumus dažādos ražošanas posmos – sākot no sākotnējo ainu vizualizācijas un kadru plānošanas līdz vizuālajiem efektiem. Agrāk šāda līmeņa efekti, piemēram, sejas atjaunošana, bija pieejami tikai lielbudžeta projektiem,” viņš sacīja konferences laikā.

Līdzizpilddirektors Gregs Pīterss piebilda, ka Netflix izmanto ģeneratīvo MI arī citās jomās, piemērām, reklāmās. Uzņēmums plāno šī gada otrajā pusē ieviest interaktīvās reklāmas. Jau gada sākumā Netflix prezentēja ar MI darbinātu meklēšanas funkciju.

Otrajā ceturksnī Netflix ziņoja par ieņēmumiem 10,35 miljardu eiro apmērā, kas ir par 16% vairāk nekā pirms gada. Turklāt peļņa ir mērojama 2,92 miljardu eiro apmērā.

Uzņēmums arī izceļ, ka 2025. gada pirmajā pusē lietotāji noskatījās vairāk nekā 95 miljardus stundu satura, un viena trešdaļa no visiem skatījumiem bija nesaangļu valodā tapušiem darbiem.

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt