OpenAI ievieš jaunu ChatGPT abonementu Indijā par knapi 5€

OpenAI Indijā ievieš lētāko ChatGPT plānu par 4,20 €/mēn. Ar vairāk iespējām un UPI maksājumiem tas kļūst pieejamāks plašākai sabuedrībai.

OpenAI Indijā palaida jaunu, lētāku ChatGPT maksas abonementu ar nosaukumu ChatGPT Go, kura cena ir nieka 4,20 eiro mēnesī. Šāda cenu zīme ir ievērojami pieejamāka par līdzšinējo Plus plānu, kā cena bija 21 eiro mēnesī.

Pāris dienas iepriekš uzņēmums ieviesa iespēju maksāt vietējā valūtā, un ar šo jauno plānu tas ļaus lietotājiem maksāt arī caur UPI (Unified Payment Interface), kas ir vietējaā Indijas maksājumu sistēmu.

OpenAI viceprezidents un ChatGPT vadītājs Niks Tērlijs norādīja, ka jaunais plāns desmitkārt palielinās ziņu, attēlu ģenerēšanas un failu augšupielāžu limitus salīdzinājumā ar bezmaksas versiju. Tāpat ChatGPT Go nodrošinās uzlabotu atmiņu personalizētākām atbildēm.

“Padarīt ChatGPT pieejamāku ir bijis viens no lietotāju pieprasījumiem. Sākam ar Indiju un, pamatojoties uz atsauksmēm, palaidīsim šo plānu arī citviet pasaulē” sacīja Tērlijs.

Cenu salīdzinājums

Indijā, pārrēķinot vietējā valūtā, Plus plāna cena pārsniedza 20 € robežu. Tādēļ Go plāns piedāvā daudz izdevīgāku risinājumu tiem, kas mākslīgā intelekta (MI) čatbotu vēlas izmantot galvenokārt sarakstei, attēlu ģenerēšanai un failu apstrādei.

Plāna detaļas iepriekš bija nopludinājis programmatūras inženieris Tibors Blaho, kurš pazīstams ar precīzām ziņām par jauniem MI produktiem.

Indijas nozīme OpenAI izaugsmē

Pagājušajā mēnesī Tērlijs paziņoja, ka ChatGPT ik nedēļu izmanto vairāk nekā 700 miljoni lietotāju visā pasaulē, salīdzinot ar 500 miljoniem martā. Tieši Indijā novērojams ievērojams lietotāju kāpums kopš marta, kad tika ieviests uzlabots attēlu ģenerators.

OpenAI izpilddirektors Sems Altmans podkāstā atklāja, ka Indija ir uzņēmuma otrs lielākais tirgus. Ar Go plānu OpenAI vēlas nostiprināt savas pozīcijas valstī.

Datu analītikas uzņēmums AppFigures ziņo, ka pēdējo 90 dienu laikā Indija ir bijusi līdere ChatGPT lietotnes lejupielādēs, sasniedzot vairāk nekā 29 miljonus lejupielāžu. Tomēr no šiem lietotājiem ieņēmumi bijuši vien 3,3 miljoni eiro apmērā.

Šis solis, visticamāk, veicinās maksas abonementu pieaugumu. Arī citi MI uzņēmumi aktīvi cīnās par Indijas interneta lietotāju bāzi, kas pārsniedz 850 miljonus.

Piemēram, Perplexity sadarbībā ar operatoru Airtel piedāvā bezmaksas Perplexity Pro abonementu. Google nesen deva Indijas studentiem gadu ilgu bezmaksas pieeju AI Pro plānam.

OpenAI gan nav pārāk devīgi ar bezmaksas uzlabojumiem, taču vietējais un pieejamais cenu modelis visticamāk nodrošinās augstāku maksas abonementu konversijas rādītāju Indijā.

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt