OpenAI lielie zīmola identitātes maiņas centieni saistās ar jaunu logotipu un jaunu burtu fontu – OpenAI sans.
OpenAI nupat mainīja zīmola identitāti, ieviešot jaunu burtveidolu, logotipu un krāsu paleti, kā tas paskaidrots intervijā portālam Wallpaper par pārmaiņu procesu. Lai pamanītu atšķirību starp pārzīmēto logotipu un veco logotipu, jābūt patiesi vērīgam.
Atšķirības iespējams ievērot tikai tad, ja logotipus (veco un jauno) novieto blakus. Salīdzinot ir redzams, ka atjaunotajam “ziedam” ir nedaudz lielāka vieta centrā un tīrākas līnijas.
Sākotnējo logotipu izstrādāja OpenAI izpilddirektors Sems Altmans un līdzdibinātājs Iļja Sutskevers. Šoreiz vadību uzņēmās iekšējā dizaina komanda Veits Moellers un Šenona Džegera, lai radītu “organiskāku un cilvēcīgāku” identitāti, ziņo Wallpaper.
Daļa no identitātes maiņas ir arī jauns burtu fontu, ko dēvē par OpenAI sans. Šis fonts, kā apgalvo uzņēmums, “apvieno ģeometrisko precizitāti un funkcionalitāti ar noapaļotu, pieejamu raksturu”.
Tagad šis burtu veids tiek izmantots uzņēmuma rakstiskajā zīmolā, kurā ir “O” ar perfekti apaļu ārpusi un nepilnīgu iekšpusi, “lai novērstu jebkādu robotizētu precizitāti un radītu cilvēciskāku sajūtu”, saskaņā ar Wallpaper apgalvo Moelleram.
Kad Moelleram jautāja, vai tika izmantoti uzņēmuma arsenālā esoši mākslīgā intelekta rīki, piemēram, ChatGPT, lai izveidotu dizainus, viņš žurnālam Wallpaper sacīja, ka komanda to izmantoja tikai, lai palīdzētu aprēķināt dažādus fontu svarus.
“Mēs sadarbojamies ar vadošajiem ekspertiem fotogrāfijas, tipogrāfijas, kustību un telpiskā dizaina jomā, vienlaikus integrējot tādus mākslīgā intelekta rīkus kā DALL-E, ChatGPT un Sora kā domu partnerus,” portālam Wallpaper teica dizaineri. “Šī dubultā pieeja, kurā cilvēka intuīcija sastopas ar mākslīgā intelekta ģeneratīvo potenciālu, ļauj mums radīt zīmolu, kas ir ne tikai inovatīvs, bet arī dziļi cilvēcīgs.”
Avots: TheVerge