Rivian R2 atklāj jaunu elektrisko bezceļu auto

Rivian pāriet no konceptiem uz realitāti, bet saskaras ar grūtībām un finansiāliem uzdevumiem, kas ierobežo viņu elektrisko auto izstrādi.

R2 ražošana sāksies ne agrāk kā 2026. gada pirmajā pusē. Tad, kad tas notiks, tam tiks prognozēta braukšanas distance virs 450km un tas uzņems ātrumu no 0-100 km/h vien trīs sekundēs. Sākotnējā cena būs 41 tūkstotis EUR.

Interesenti ir tas, ka rezervēt R2 var jau no šodienas par 91 EUR, un piegādes plānots sākt tikai 2026. gadā. Vai Rivian varēs turēties pie šāda grafika? Tas būs lielākais izaicinājums EV uzņēmumam, jo ar izlaistajiem R1T pikapiem bija problēmas – gan ar piegādes, gan gaidīšanas laiku.

Rivian klupšanas akmens

Rivian ilgtermiņa izdzīvošanai ir būtiski izveidot elektrisko auto, kas ir pieejams plašākam cilvēku lokam. Uzņēmuma R1T pikapa sākuma cena ir 64 tūkstoši EUR, savukārt R1S SUV sākas no 69 500 EUR un var pieaugt līdz pat 80 000 EUR. Rivian ir nepieciešams lētāks transportlīdzeklis, ja tas grib veiksmīgi konkurēt ar Tesla un citiem tradicionālajiem automobiļu ražotājiem, kas pašlaik dominē tirgū.

Jaunā Rivian modeļa komplektācija

Rivian R2 būs pieejams ar viena, divu un trīs motora variācijām. Transportlīdzeklis būs aprīkots ar Tesla NACS portu, kas iebūvēts pašā elektro auto. Interesanti, ka uzlādes porti būs aizmugurējā daļā, nevis priekšpusē kā tas bija R1T un R1S. Iespējams, tas ir tāpēc, ka Tesla savus portus ievieto aizmugurē, lai labāk piekļūtu uzņēmuma Supercharger lādētājiem.

Rivian jaunājās 4695 cilindriskājās akumulatoru šūnās ir par 15 mm vairāk nekā Tesla, kam ir 4680 šūnas. Kā arī uzņēmums sola spēcīgāku datoru, ko papildinās sensoru komplekts, kas ietver 11 kameras un piecus radarus. R2 būs “būtiski uzlabotas autonomās spējas”, lai gan uzņēmums nenorādīja, uz kādu automatizācijas līmeni tas tiecas.

Ļoti ievērojams ir priekšējais bagāžnieks (frunk), Rivian to izveidoja īpaši lielu, lai tajā var ietilpt vairākas somas vai līdz pat sešiem iepirkumu maisiņiem. Saglabājot “piedzīvojumu” garu, R2 arī būs apveltīts ar revolucionāru velosipēdu montāžas sistēmu.

Rvian R2 salons

R2 interjerā ir lielas pārmaiņas, salīdzinot ar R1 modeļu klāstu. Stūres ratam ir jauns elements: divi lieli riteņi, kuriem būs dinamiska haptiska atskaņa, bet Scaringe saka, ka tiem ir jābūt izmantojamiem, lai tie tiešām noderētu. “Tas ņem mūsu esošo riteņa principu un patiesi to uzlabo, ko ir grūti pilnībā novērtēt, ja vien neesi transportlīdzeklī,”

Aizmugurējās sēdekļi var salikt, lai iegūtu papildu vietu – un priekšējie sēdekļi arī saliekas. Spārings, Rivian izpilddirekotrs, teica, ka šī būtu ideāla konfigurācija visiem, kas domā pārnakšņot savā R2 pikapā.

Pārējais interjers, šķiet, būs vienkāršots, un tas ir saprotami – izmaksu samazināšanas nolūkos. Audio un navigācijas sistēma strādās ar Rivian operētājsistēmu un līdzīgi kā Tesla, tā neatbalstīs Apple CarPlay vai Android Auto. Durvīs joprojām būs iebūvēti sāna lukturi, kas ir funkcija, kas pārņemta no R1 transportlīdzekļiem.

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt