Jaunumi

Zoom testē reklāmas bezmaksas versijai

Populārais videokonferenču rīks Zoom savā bloga ierakstā raksta, ka testē reklāmas, kuras redzētu bezmaksas versijas lietotājiem. Reklāmas tiks rādītas pārlūkprogrammas lapā, kas tiek rādīta lietotājiem sarunas beigās.

Uzņēmums piemetina, ka reklāmas tiek izplatītas bezmaksas lietotājiem “noteiktās valstīs”, lai gan bloga ierakstā nav precīzi norādīts, kuras tās ir. Pakalpojuma bezmaksas lietotāji redzēs reklāmas tikai tad, ja pievienosies sapulcei, ko rīko cits bezmaksas versijas lietotājs.

Lai gan reklāmas netiks rādītas pašu sapulču laikā, tās joprojām ir visai liela videokonferenču pakalpojuma pārmaiņa. Uzņēmums līdz šim ir piemērojis tikai nelielus ierobežojumus savai bezmaksas videokonferenču rīka versijai, kas pagājušajā gadā palīdzēja uzņēmumam iegūt lielu popularitāti visā pasaulē.

Līdz šim lielākais Zoom bezmaksas versijas ierobežojums ir 40 minūšu limits grupas zvaniem. Uzņēmuma galvenā mārketinga speciāliste raksta, ka rīkam jāsāk rādīt reklāmas, lai varētu turpināt piedāvāt bezmaksas versiju.

Avots: The Verge

Atbildēt

Līdzīgi raksti