Ford vēlas fokusēties uz ‘virkni elektrifikācijas iespēju’, ieskaitot vairāk hibrīdu. Nu idejas par elektrisko SUV un pikapu izgaist.
Mērķi tiek pārlikti uz 2027. gadu. Ar Expedition tipa SUV pārcelšanu jaunais fokuss ir vērsts uz jauniem gāzes un hibrīdu darbināmu trīs rindu apvidus auto izgatavošanu.
Ford saka, ka neizlaidīs jaunus elektroauto līdz spēs nodrošināt pirmā gada ienākumus no modeļiem. Prioritāte ir komerciāls elektriskais pikaps, kā izstrāde sāksies 2026. gadā Ohaio.
Ford ir cīnījies, lai savus izdevumus EV ražošanai saskaņotu ar ieņēmumiem, ko rada tā transportlīdzekļu klāsts, kas iekļauj Mustang Mach-E, F-150 Lightning un E-Transit pikaps. Pirmajā 2024. gada ceturksnī uzņēmums ir atskaitījies par 1.2 miljardu EUR zaudējumiem no Model e elektroauto divīzijas. Otrajā ceturksnī tie bija 989 milj. EUR.
Tai pat laikā elektroauto industrijas pārdošanas apjomi ir kritušies un auto ražotāji samazina cerības par pāriešanu uz elektroauto.
Ford samazina kapitāla tēriņus uz elektroauto par 30%, tas ir, no 40%. Atceltais elektriskais SUV potenciāli varētu izmaksāt 1.35 miljardu EUR tēriņos.
Auto ražotājs arī strādājot pie izdevīgāka elektroauto vienā no ražotnēm. Pirmais būšot vidēja izmēra elektriskais pikaps, bet ne tas ietilpīgais, par ko iepriekš tika baumots. Ford arī vēlas ieviest hibrīda opcijas nākamās paaudzes Super Duty pikapiem, gluži kā F-150 hibrīds.
Gaidāmā F-150 Lightning nākamā paaudze, zināms kā T3, ražošana sāksies vēlajā 2027. gadā, nevis 2025. gadā. Atsaucoties uz Ford: “Auto piedāvās funkcijas un pieredzi, kas nav atrodama citos Ford auto, ieskaitot uzlabotu divvirzienu uzlādes iespēju un uzlabotu aerodinamiku.”
Avots: TheVerge