Volkswagen drīzumā atteiksies no “ID” iekļaušanas elektroauto nosaukumos, turpmāk piešķirot saviem auto “pareizus nosaukumus”.
Volkswagen beidzot ir sapratuši, ka cilvēkiem nepatīk automobiļu modeļi, kas izklausās pēc programmaparatūras versijām, vai mēģinājum izdomāt, vai nosaukuma rakstīšanas vidū pievienot patvaļīgu punktu.
Saskaņā ar jaunu interviju Austrijas izdevniecībai Auto und Wirtschaft, Volkswagen valde ir nolēmusi atteikties no zīmola “ID” izmantošanas nākotnes elektromobiļos.
Ardievu, modeļi kā ID.3, ID.4 un ID.Buzz! Nākotnes vācu autoražotāja elektroauto, piemēram, ID.2 un nesen izziņotais VW ID. EVERY1 iegūs ierastākus nosaukumus. Burtu, pieturzīmju un ciparu sajaukumi uz bagāžnieka vāka beidzot ir pagātne.
“Automašīnām atkal tiks piešķirti ierastie nosaukumi,” intervijā izdevumam sacīja Volkswagen valdes loceklis Martins Sanders. “Šis jautājums radīsies tieši ar jaunu modeļu laišanu tirgū – ne ID. 2, ne ID. EVERY1 būs nosaukumi sērijveida ražošanā.”
Plānots, ka ID2 tiks laists tirgū 2026. gadā, kas nozīmē, ka Volkswagen, visticamāk, sāks mainīt nosaukumus aptuveni šajā laikā.
Volkswagen pagaidām nav devuši nekādu mājienu par jaunajiem nosaukumiem vai dizainu. Sanders saka, ka tas notiks tad, “kad pienāks laiks”. Tas dod vāciešiem laiku izmainīt darba struktūru dizaina departamentā un ieviest jaunu “zīmolu” saviem elektromobiļiem.
Taisnības labad jāatzīst, ka “ID” izmantošana auto nosaukumos nav bijusi tik slikta – šāda pieeja vienkārši nav Volkswagen stilā. Uzņēmums savu zīmolu un reputāciju balstīja uz tādiem modeļiem kā Golf, Jetta un Passat (visi šie nosaukumi ir ar vēsu un konsekventu aizvēsturi).
Ierastā maiņa varētu šķist pareiza jaunajai elektoaomobiļu ērai, tomēr šie modernie nosaukumi nav tas, ko asociējam ar vācu autoražotāju. Turklāt ir pēdējais laiks, lai automobiļu ražotāji atgieztos pie ierastā. Proti, Mercedes-Benz to saskatīja ar EQ līniju, un arī Audi atkāpās no savas dīvainās numerācijas sistēmas.
Varbūt labākais veids, kā uz to skatīties, ir, ka Volkswagen beidzot atzīt, ka elektriskie automobiļi vairs nav nekāds dīvains, premium klases blakusprodukts.
Avots: InsideEVs