Facebook īsteno jaunas iniciatīvas, kuru mērķis ir palīdzēt platformā iegūt uzticamu informāciju par klimata pārmaiņām.
Sociālo mediju gigants ceturtdien savā blogā rakstīja, ka uzņēmums paplašinās un pārdēvēs Climate Science Information Center (Klimata zinātnes informācijas centru) par Climate Science Center (Klimata zinātnes centru) un pievienos tam viktorīnas, lai izglītotu un informētu par klimata pārmaiņām.
Cenšoties dalīties ar patiesu informāciju, Facebook veic 1 miljonu ASV dolāru ieguldījumu klimata dotāciju programmā partnerībā ar International Fact Checking Network (Starptautisko faktu pārbaudes tīklu), lai mēģinātu apkarot maldinošu informāciju. Facebook papildinās arī savu sadaļu Facts About Climate Change (Fakti par klimata pārmaiņām).
Laikā starp klimata nedēļu septembrī un COP26 konferenci novembrī uzņēmums gan Facebook, gan Instagram izvietos video sēriju, kurā redzami jauni atbalstītāji pret klimata pārmaiņām.
Uzņēmums norādīja, ka šos jaunos pasākumus daļēji veicinājusi aptauja, ko veica Facebook sadarbībā ar Yale programmu par klimata pārmaiņām, kurā konstatēts, ka vairāk nekā 6 no 10 cilvēkiem vēlas iegūt plašāku informāciju par šo tematu.
Avots: CNET