Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › CES 2011: Ford Focus Electric
Paziņots, ka pilnas Li-Ion baterijas uzlādes ilgums no 240 V avota būs 3-4 stundas, kas ir par 50% mazāk nekā Nissan Leaf. Nav iztikts arī bez Microsoft atbalsta – no pēdējā patapināts energopārvaldības tīkla serviss Hohm
[img]
[img]
Anyway, cipars jau arī būs noteikti īpaši augsts tam dampim…
Svens nu varētu būt kā 1l/100 km. Tikai neaizmirsti, ka mīnusos tādu nepalietosi 🙂 Un parasti aķi velk arī tikai bik virs simts kilometriem.
Elektrībā, cik sapratu, izmaksas ir niecīgas, bet kad pienāk laiks mainit akumolātorus, tad tu drīzāk sāksi vēlēties, kaut nu nebūtu pircis tādu…
Anyway, cipars jau arī būs noteikti īpaši augsts tam dampim…
Tur, kur elektromobīlim jāsacenšas ar parastām iekšdedzes mašīnām vienādos apstākļos, tur varbūt tās aķu pakas izmaksas kaut ko izsaka. Es savulaik parēķināju tādu lietu – lai iebrauktu londonas centrā ar mašīnu, kas nav hibrīds vai īpaši ekoloģisks, ir jāmaksā normāla naudas summa. Un, ir pārdošanā tāds elektrisks mēsls, kas saucas G-wiz. Maksāja zem desmit tūkstošiem mārciņu. Un laikam šiem vēl bija kaut kādi parkošanās un lādēšanas atvieglojumi. Parēķinot vismaz uz papīra sanāca, ka tas sūds lietojot londonā, sevi atpelna gada laikā. Š ajos pašos apstākļos šitentādam fuckusam jauna aķu paka atpelnītos, hm, pusgada laikā, varbūt vēl ātrāk. Pat nerēķinot degvielas izmaksas.
Sakarīgi? Pretīgs kā jau fordelis. Bet nu ko man kritizēt firmas, kas orientējas uz pediņiem, dizainus, es tak neesmu viņu mērķauditorija
Un pasaki lūdzu kas par automašīnas firmu ir tavā avatārā :D:D:D
Sakarīgi? Pretīgs kā jau fordelis. Bet nu ko man kritizēt firmas, kas orientējas uz pediņiem, dizainus, es tak neesmu viņu mērķauditorija 🙂
Lai arī nebraukāju ar fordu un esmu heteroseksuāls, bet man liekas, ka šis koments ir reāli pelnījis banu. Vai arī es kļūdos un tev ir informācija no Forda statūtiem vai tml par plāniem sevišķi reklamēties homoseksuālistu tirgus nišā?
P.S. Homoseksuālistus neatbalstu, bet uzskatu, ka “braukt virsū” kāda noteikta brenda cienītājiem tikai dēļ šī brenda ir vienkārši infantīlisms.
Sakarīgi? Pretīgs kā jau fordelis. Bet nu ko man kritizēt firmas, kas orientējas uz pediņiem, dizainus, es tak neesmu viņu mērķauditorija 🙂
Pārsteidzoši, ka publiskā vidē sastopami tādi saskares analfabēti kā tu. Uzsit uz pleca sev varoni!
– Lai opelis nebūtu pēdējā vietā! 😀
Ja nopietni, arī man ir aizspriedumi un nepatika pret eiropiešu fordiem, bet nu gluži par gomīšu vāģi gan nesaukšu. Tomēr daži amerikāņu fordi, gan vecāki, gan jaunāki, tīri labi patīk.
Ever, es tev pretī likšu RS500, Capri RS, Escort Cosworth un Focus RS!
[spoil]
[img]
[img][img]
[img]
[img]
Diez vai kāds no jums gudreļi ar fordu ir veikuši tālāku braucienu kā no mājām līdz garāžai vecāku pavadībā.
[/spoil]
[spoil][img]
Un pasaki lūdzu kas par automašīnas firmu ir tavā avatārā :D:D:D
Pirmsfeislifta B1 Audi 80 ar divām durvīm. Labprāt sev tādu iepirktu un, atstājot klasisko izskatu, zem haubes un mašīnas saliktu modernākus dzelžus, kaut gan tas būtu problemātiski, jo tai mašīnai ir briesmīgi īsa motortelpa.
Lai arī nebraukāju ar fordu un esmu heteroseksuāls, bet man liekas, ka šis koments ir reāli pelnījis banu. Vai arī es kļūdos un tev ir informācija no Forda statūtiem vai tml par plāniem sevišķi reklamēties homoseksuālistu tirgus nišā?
P.S. Homoseksuālistus neatbalstu, bet uzskatu, ka “braukt virsū” kāda noteikta brenda cienītājiem tikai dēļ šī brenda ir vienkārši infantīlisms.
Lasīts gan par reklāmām pediņu žurnālos, gan par kaut kādu pediņu aptauju, kur pediņi par labāko pilsētas mašīnu atzina kakuci, gan arī ir sanākusi pašam saskarsme ar tām lamatām, ieskaitot nedaudz šo to paskrūvēt – miskaste ir un paliek miskaste. Kaut kāds deviņdesmito gadu opelis, salīdzinot ar tā paša laika fordeli, ir īsta luksusa mašīna.
Ja fordeļiem ir cienītāji, tad viņiem kaut kas ar galvu nav kārtībā. Rietumos, kur tās lamatas ir vēl populārākas kā latvijā, tās pērk tie, kam vajag kaut ko jaunu ar četriem riteņiem pakaļas pārvietošanai, un tam kaut kam jābūt lētam. Nevis tāpēc, ka kādam patiktu tas ērmīgais izskats vai lētais salons. Latvijā piedevām laikā, kad kāds arī pirka kaut ko jaunu, fordeļa dīleri tirgoja apšaubāmas izcelsmes misenes – nu ne jau vācu vai britu ražojuma, kas kaut cik par mašīnām saucamas.
Pārsteidzoši, ka publiskā vidē sastopami tādi saskares analfabēti kā tu. Uzsit uz pleca sev varoni!
Uzsitu, darīts.
Man gan liekas, ka visi pēdējā laika fordi (fiesta, ka, focus) ir dizainiski lieliski.
Ever, es tev pretī likšu RS500, Capri RS, Escort Cosworth un Focus RS!
Jā, lielisks, auksts, bezpersonisks stils. Vispār vēl briesmīgāks par opeli, lai arī tas šo “nekāds” stilu piekopa, bet nu jau izskatās nedaudz labāk. Un nebāz vienā katlā pāris vecus labus fordeļus ar tām misenēm, kas pēdējos divdesmit gados uzražotas.
Kādēļ tika izgudrots fords?
– Lai opelis nebūtu pēdējā vietā! 😀
Ja nopietni, arī man ir aizspriedumi un nepatika pret eiropiešu fordiem, bet nu gluži par gomīšu vāģi gan nesaukšu. Tomēr daži amerikāņu fordi, gan vecāki, gan jaunāki, tīri labi patīk.
Jā, no forda man patīk daži modeļi, un no fordeļa man patīk kaprītis, vēļ aŠ—ī nekas nebūtu pret siermašīnu ar pareizo piedziņu. Bet nu tās ir vecās lamatas, kas izgatavotas no īsta metāla, nevis ķep ļep salipināta bundžu skārda, kā tās misenes, ko pēdējos divdesmit gados taisa.
Kaut kāds deviņdesmito gadu opelis, salīdzinot ar tā paša laika fordeli, ir īsta luksusa mašīna.
msh nevaru piekrist braukāju ar ford skorpi 90to gadu un tur ekstru vairāk nekā audi un opelim kopā. 😀
Spoguļi elektriski regulējami, apsildāmi, elektriskie logi, ādas stūre, sporta sēdekļi aizmugurē vispār sedeklis “dīvāns” Un droši par ABS, stūres pastiprinātāju un centrālo atslēgu nav vērts pat minēt.
Parādi man 90 gadu paša sākuma opeli kurš būtu tā aprīkots?
[youtube]
Kaut kāds deviņdesmito gadu opelis, salīdzinot ar tā paša laika fordeli, ir īsta luksusa mašīna.
msh nevaru piekrist braukāju ar ford skorpi 90to gadu un tur ekstru vairāk nekā audi un opelim kopā. 😀
Spoguļi elektriski regulējami, apsildāmi, elektriskie logi, ādas stūre, sporta sēdekļi aizmugurē vispār sedeklis “dīvāns” Un droši par ABS, stūres pastiprinātāju un centrālo atslēgu nav vērts pat minēt.
Parādi man 90 gadu paša sākuma opeli kurš būtu tā aprīkots?
Senators to tavu skorpi aprīkojuma ziņā izpuļķē vienos vārtos.
Un ja tu atļaujies piesaukt audī… Mans A90q rūpnīcu pameta ļoti vāji nokomplektēts – bāzītes motors [2.3 ar 10 vārstiem], pareizā piedziņa, ABS [nāk komplektā ar pareizo piedziņu], stūres pastūzis [standartā visiem A90], centrālā [atkal standarts], elektriskie spoguļi [atkal standarts, un tas ka viņi arī silst, ir pašsaprotami], recaro auduma ķebļi un elektriskie logi – tās gan bija ekstras. Par baranku nezinu, bet standartā laikam arī bija ādas. Vārdu sakot, pavāji nokomplektētai mazās klases mašīnai vairāk ekstru kā tam tavam skorpim. Es vēl tur ieliku baltas ādas salonu, kur priekšas ķebļi silst [un kā jau audī, sešos līmeņos], oriģinālo športa baranku un papildpulksteņus viduskonsolē. Kad atgriezīšos latvijā un celšu augšā to mašīnu, tad droši vien nāksies samainīt bundžu, tādā gadījumā vēl būs elektriskā lūka, bez kruīza nekur nepaliks [puse no kruīza man jau vienā kastē mētājas], un klimats kopā ar vēl šādiem tādiem niekiem arī agrāk vai vēlāk būs.
Uz audī, ar kuru tas skorpis būtu jāsalīdzina, kāda viduvēja 10vt A200q fona tas skorpis vispār liktos plika naglu kaste 🙂
Preses relīzes