Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Okarte – man nav ko teikt! (updated)
Tikko saņēmu SMS: ko guli mājās, vai savas Okartes saņēmi? Būtu cilvēks vismaz pajautājis, vai man maz vajag? Bet nē – ja reiz dod, tad esot obligāti jāņem!
Jau izteicu LMT savas domas: šādu akciju – bezmaksas sarunas uz mūžu – būtu pelnījuši tikai operatoram vislojālākie ilggadējie Okartes lietotāji. Bet augstajai priekšniecībai “milžu cīņā” par potenciālajiem jaunajiem klientiem acīmredzot ir citādas domas. Tūkstošiem numuru atkal tiek nolemti iznīcībai, jo nopietni cilvēki savas tālruņa koordinātes parasti nemaina. Izrunās – un izmetīs.
Ja kādreiz pret savu mobilo operatoru LMT izjutu cieņu kā jau pret solīdu kompāniju, tad šī pārliecība pamazām sāka ļodzīties pēc reklāmas rullīšu “zaļais pret dzelteno” parādīšanās televīzijā. Tagad tikai varu sacīt vienu – “man nav ko teikt!”
Un, Tev, lasītāj, ir ko teikt? Kājas padusē, un drāzies pēc dāvinātajām Okartēm! Jo dod!
Jau 4. dienu Liepājā “dod” akcijas Okartes, par tematu cilvēki runā aizvien vairāk. Citi atbalsta, citi izturas skeptiski, vēl citi vispār ignorē šo ideju. LMT Klientu apkalpošanas centra šaurajās telpās tikpat kā nav kur apgriezties no paša rīta. 3 operatori intensīvi, bet laipni apkalpo Okaršu gribētājus, kuri sastājušies nelielā rindā. Pēc pases uzrādīšanas katram tiek iedota kaudzīte, no kuras var izvēlēties sev tīkamos numurus. Pieejamas visas tradicionālās LMT sērijas, kā 93, 63, 64, 65 utt. Pie reizes arī profesionālā līmenī tiek atbildēti klientu jautājumi par tarifiem, pāreju uz Okarti no cita operatora utml. Pa to laiku datorā ievada klienta vārdu-uzvārdu un saņemto Okaršu numurus. Tas tiekot darīts, lai kāds nevarētu atkārtoti saņemt dāvanas, un iedzīvoties, tirgojot tās.
Īpaši neattapīgiem klientiem piedāvā arī mazu aparātiņu papildus dāvanā, ar kuru var pārkopēt numurus no vienas SIM kartes otrā.
Beigu beigās saņēmu sev pienākošos Okarti ar mūža bezmaksas sarunām LMT tīklā, un otru priekš sievas. Tā arī vēl neesmu izdomājis, ko tagad darīt. Atteikties no sava daudzus gadus kalpojošā numura un mainīt to man ir žēl. No otras puses, varbūt krīze kļūs vēl zvērīgāka, nodokļi vēl augstāki, un tad šīs bezmaksas sarunas lieti noderēs. Katrā ziņā man laiks domāt līdz 1. septembrim – tas ir akcijas Okartes aktivizēšanas pēdējais termiņš.
Uz jautājumu par varbūtēju vispārēju Okartes pāriešanu uz bezmaksas sarunām savā tīklā pēc Bi-Fri principa operators atbildēja noraidoši: visdrīzāk tā ir pēdējā šāda veida akcija. Jaunie klienti tagad esot pirmajā vietā.
Pasam stav 6 BiFri kartes, ko pirms laicinja Bite dali BiFri lietotajiem. Tad vel LMT Okarte ar visu telefonu par brivu 1.klasniekam ari stav, jo aparats piekodets LMT, bet LMT neinterese ne pa kam – visi savejie sez uz BiFri, bet uz LMT no BiFri zvanit sanak maz un rezultata izmaksa letak ka tada Okarte…
kapēc lai neņemtu? varēs dr.lv galerijas un statistiku sasūtīt, ka vismaz gadam pietiks 😀
Kaut kā jau “jānotriec” tā LMT naudiņa… 😀
Lol
Cik tad tev ir gadiņi ? :>
Ja Tu vari pazvanīt, Tev par pazvanīt un “uzturēt” ptriekšatmaksu ir lētāk, kā patstāvīgo pieslēgumu. Biznesa aprindās nevienam nav svarīgi, ko Tu lieto – pieslēgumu, priekšatmaksu vai ko citu. Galvenais esi sazvanāms, laicīgi atjauno/papildini/uzturi “kredītu” un viss ir bumbās.
Tapēc man jājautā, cik Tev gadiņu?
Lietoju Okarti jau ~7gadus un tagad ar šitādu hui#u-mui#u viņi paņem un uzsit zem jostasvietas..
Laikam būs tiešām jāizdara kā tajā OK&ZZ parodijreklāmā – jāsāk lietot Bi(e)te!
vecie klienti sūkā ūlas un var meklēt jaunu operatori, kamēr jauni papriecāsies un arī skries prom 😀
Nezinu, esmu apmierināts ar savu ZZ nummuru, kas man ir jau 6 gadus un pat tāda akcija mani neuzrunā skriet ķert kartes un mainīt nummuru un operatoru.
ppiekrītu man zz arī apmēram kādus 6 gadus.
jāatceras uzpildīt
pakalpojumi vienmēr atpaliek
tas vairāk liecina par nepatstāvību…
un es tomēr labāk regulāri maksāju konstantu summu pieslēgumam nekā paķeru akciju un tad mirstu nost jo vairs nemāku maksāt kad akcija beigusies…
turklāt kas attiecas uz rakstu
nav īsti korekti samest vienā maisā okarti ar lmt pieslēgumu(tele2 ar zz, bite ar bifri)
tie ir pavisam dažādi peļņas plāni un mērķauditorija
tāpēc nemaz nebrīnos par šo agresīvo kampaņu…
Parasti domāta tīņiem kam smadzeņu rievas viegli iespaidot…
Toms, nezinu, kādās biznesa aprindās Tu apgrozies, bet ja mani potenciālie klienti lieto priekšapmaksas karti, ja ir izvēle, es parasti darījumus ar tādiem neslēdzu.
(cik nav bijis – gaidi samaksu, brīnies, kur cilvēks palicis, bet kad gribi piezvanīt, izrādas numurs sen jau miskastē)
Evers visu mūžu sēž uz okartes :>
Lol
Cik tad tev ir gadiņi ? :>
Nākošmēness svinu 21. jubileju. Apmierināts? Nāc uz kūkām :>
Nejūtos nemaz sliktāks par pieslēgumu lietotājiem , ja kādam cilvēkam pret to ir aizspriedumi – galīgi nav mana problēma, vienkārši man nepatīk būt kādam parādā (pēcmaksas, kredīti), mazcenas telefonus arī nekāroju, jūtos drošāk – ja telefonu kāds nosper – nevar uz ašo sataisīt man rēķinu kamēr nav nobloķēts, un arī pats sevi nevaru pārsteigt ar pārrunātu rēķinu, zinu cik iekšā salieku, tik ta runāju. Ar santīmiem kartē ar nekad neesmu.
Okartei tagad termiņi gari, papildinu par kādiem 5 Ls uzreiz un runāju ilgi, pļāpa neesmu, pa cik man kontakti ir praktiski tikai ar LMT lietotājiem + esmu pieslēdzis tarifu plānu, kas izdevīgs zvaniem LMT tīklā, arī 5. atlaižu līmenis jau ir, kas dod papildus 35% atlaidi, sarunas sanāk 2.05 santīmi minūtē LMT tīklā (243 minūtes – neslikti), un ja nu tiešām gadās uz citu zvanīt, tad tie ir 7.8 santīmi minūtē. 🙂
Man vienmēr ir tas izdevies un nekādu problēmu.
Preses relīzes