Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Stīvs Džobss joko atkal
Par tiem telefonu kariem. Labākais telefons ir tas, kurš spējīgs konkrētajam saimniekam piedāvāt vairāk reāli nepieciešamas funkcijas. Kad meklēju telefonu, tad no visiem iphoniem htc utt. izsecināju, ka man tomēr vispiemērotākais un noderīgākais būs nokia n900. Taka katram savs tas labākais telefons…
[youtube]
But Will It Blend? 😀
[youtube]
iBled 😀
…un labais! 😀
Are u?
No, I’m not Bill Gates! 😀
[img]
Es tā arī nevarēju izdomāt veidu, kā var turēt telefonu tā lai nepieskartos tā malām. Attēls to uzskatāmi parāda.
Un tik anāli aprobežota atbilde – vnk nedari tā… – tiešām parāda paša galvenā bosa attieksmi pret klientu apkalpošanu gadījumos, kad problēma ir radusies uzņēmuma, nevis klienta stulbuma dēļ. Man domāt, ka šis precedents, it sevišķi, ja tas netiek tiešā vai netiešā veidā atsaukts vai mainīts, liecina, ka tā ir uzņēmuma oficiālā politika.
Vai tiešām tā varētu būt antenas vaina? Ja 2.0, 3.0 OS-iem man viss bij bumbās, a uz 4.0, jebkur, pie jebkura WiFi man rādās uz pusi mazāka zona?
Otrkārt, izbrīnīja tas, ka 4.0 OSu ieinstalējot bača sēžas ātrāk. Pat dīkstāvē šams ņem nosēžas 3-4 dienu laikā.
Arī defaulti nav multitaskinga, un wallpapera. Okei, veicot JB viss notiek! 🙂
Mans iOS 4.0
[img]https://bildites.lv/images/bnywpta2pfnwdv30qjw_thumb.png
Tāpēc nezinu vai tieši iPhone antena pie vainas. Man pamatīga aizdoma ka jāizķida pa jaunam tas iOS 4.0. Jo man tāda antena nav, bet simptomi debīlākie.
P.S. – sasmīdina visi, kas lõģiski nedomā, un nav ar šo Apple produktu krāmējušies, un to nav lietojuši. Pie reizes, kas seko līdzi iespējams baumām, par kautkādu Džobsa atbildi, un antenas neiešanu. 🙂
“Es arī TICU tam ka Džobsam citu nebij ko darīt, kā lasīt šo vēstuli par antenu un nesaturēšanu, un tā atbildēt” 🙂
Par epastiem –
p.s. Kāsaka amerikāņi FAIL
Vispār par šo man ir cita teorija…
P.S. – sasmīdina visi, kas lõģiski nedomā, un nav ar šo Apple produktu krāmējušies, un to nav lietojuši. Pie reizes, kas seko līdzi iespējams baumām, par kautkādu Džobsa atbildi, un antenas neiešanu. 🙂
“Es arī TICU tam ka Džobsam citu nebij ko darīt, kā lasīt šo vēstuli par antenu un nesaturēšanu, un tā atbildēt” 🙂
Par epastiem –
Es te nespriežu par Ä€bola produktu kvalitāti, bet gan to, ka Stīvais par tādu lietu kā “klientu apkalpošana” laikam vispār nav dzirdējis…
Es savā iepriekšējā darbavietā par tādu atbildi klientam, kāda ir minēta rakstā, būtu kļuvis bezdarbnieks ātrāk, nekā 6-gadīgs bērns pateiktu “polārlapsas puskažociņš”.
Pat ja to atbildi rakstīja kāds asistents, neviens cits no tā uzņēmuma nav šo atbildi kaut kā publiski atsaucis, atvainojies vai kā citādi mēģinājis labot, kas liek secināt – viņi uzskata, ka viss ir kārtībā. Bet mani “izaudzināja” domāt ar galvu un atbildēt pieklājīgi. Pilnīgi būtu pieticis, ja Stīvais vai kāds viņa asistents vismaz pateiktu “paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību šim jautājumam” vai kaut ko tamlīdzīgu, nevis brutāli atcirst – nu tad nedari tā! Vai tiešām viņš to pircēju uzskata par tādu idiotu, kurš pats to nebūtu iedomājies?
Mjā, šeit laikam vietā ir Einšteina teiciens, ka bezgalīgas šajā pasaulē ir tikai 2 lietas – Visums un cilvēku stulbums. Un par to pirmo viņš tomēr nebija pārliecināts.
So…. kas šito sviestu sacerēja? 😀
Preses relīzes