Zviedru YouTube satura radītājs PewDiePie, kura īstais vārds ir Felikss Kjellbergs, 2013. gada augustā ar saviem spēļu reakciju video kļuva par visvairāk abonēto kanālu platformā. 2019. gadā viņš bija pirmā persona, kas YouTube vēstures laikā piesaistījis 100 miljonus abonentu.
MrBeast, kuru patiesībā sauc Džimijs Donaldsons, šomēness savā YouTube kanālā sasniedza 112 miljonus abonentu.
Lai gan Youtube nerāda precīzus datus, var redzēt, ka MrBeast ir par aptuveni 1 miljonu vairāk abonenetu nekā PewDiePie.
MrBeast savos video mēdz citiem piešķirt lielas naudas balvas, kā arī regulāri publicē dažādus labdarības darbu video. 2021. gadā viņš izveidoja atsevišķu YouTube kanālu, kuram nu ir vairāk nekā 10 miljoni abonentu. Satura veidotājam arī ir licencēta labdarības organizācija, kas darbojas kā pārtikas banka, lai pabarotu cilvēku kopienas visā ASV.
Viņš kopā ar kolēģi Marku Roberu organizēja starptautiskus kopīgu līdzekļu vākšanas pasākumus TeamSeas un TeamTrees, kas pievēršas vides jautājumiem – pēdējais no tiem ieguva vairāk nekā 24 miljonus ASV dolāru (23.15 miljonus Eur), lai iestādītu 20 miljonus koku visā pasaulē.
Pats PewDiePie ziedoja gandrīz 70 000 ASV dolāru TeamTrees projektam.
T-Series
Lai gan neviens no viņiem vēl nav komentējis šo nozīmīgo notikumu, PewDiePie iepriekš teica, ka, viņaprāt, MrBeast viņu “noteikti” apsteigs. “Es nevaru sagaidīt, kad tas beigsies,” viņš jokoja 2022. gada augusta video. “Viņš to noteikti ir pelnījis. Es ceru, ka viņš to izdarīs.”
Lai gan MrBeast ir kļuvis par visvairāk abonēto individuālo lietotāju vietnē YouTube, viņam vēl nedaudz pietrūkst, lai apsteigtu lielāko YouTube kanālu. Šajā kategorijā ar vairāk nekā 200 miljoniem abonentu līdera pozīcijā ir Indijas mūzikas videoklipu izdošanas uzņēmums T-Series.
Neraugoties uz acīmredzamo sāncensību par populārākā lietotāja kroni, MrBeast publiski atbalstīja PewDiePie, kad šis mūzikas videoklipu kanāls ieguva popularitāti. PewDiePie 2018. gadā bija vadošais YouTube kanāls kopumā un iesaistījās – lielākoties jokainā – publiskā sāncensībā ar T-Series par pirmo vietu.
MrBeast bija pirmais ievērojamais YouTube satura veidotājs, kurš veidoja PewDiePie atbalstošus video, Ziemeļkarolīnā nopērkot radio reklāmas un reklāmas stendus, kuros aicināja cilvēkus abonēt PewDiePie kanālu.
Gada laikā PewDiePie galu galā zaudēja līderpozīciju T-Series, lai gan sīvās konkurences laikā viņa abonentu skaits pieauga par aptuveni 60 miljoniem līdz 90 miljoniem, padarot viņu par vienu no visu laiku populārākajiem YouTube satura veidotājiem platformas vēsturē.