SnapChat jaunā papildinātās realitātes funkcija ļaus satura veidotājiem pelnīt naudu

SnapChat ikona telefonā

SnapChat satura radītāji varēs pelnīt naudu no kameras filtriem, kas tiek ievietoti lietotnēs. Snap cer, ka tas ir sākums uzņēmējdarbībai, kas padarīs platformu par papildinātās realitātes visuma centru.

Varbūt šķiet, ka paplašinātā realitāte vēl nav pietiekami attīstīta… Taču jau šobrīd miljoniem Snapchat, Instagram, Zoom, TikTok lietotāji jau ir pieraduši pieskarties pogai un pēkšņi pie galvas piestiprināt suņa ausis vai pārveidot savu grimu jaunā stilā. Lielākā daļa lietotāju to neuzskata par paplašināto realitāti (AR) vai neuzskata šīs funkcijas par kādas revolucionāras jaunas tehnoloģijas pierādījumu.

Šonedēļ notikušajā Lensfest izstrādātāju pasākumā Snap paziņoja, ka šobrīd vairāk nekā 300 000 izstrādātāju ir izveidojuši AR produktus uzņēmuma platformai un kopā ir izveidojuši vairāk nekā 3 miljonus objektīvu, kas ir skatīti 5 triljonus reižu. Visi šie skaitļi ir lielāki nekā pirms gada. Snap tie ir pierādījums tam, ka jau ir atraduši produktu atbilstību tirgum.

Snap lielākie jaunumi šī gada Lensfest ir saistīti ar monetizāciju. Uzņēmums sadarbojas ar dažiem satura veidotājiem, lai izveidotu objektīvus, kas ietver digitālās preces, kuras var iegādāties, piemēram, spēles priekšmetus, uzlabotas objektīva vadības ierīces un tamlīdzīgas lietas, kuras lietotāji var iegādāties par platformas žetoniem. Šajā plānā ir aizgūtas idejas no tādu platformu kā Roblox un Fortnite spēļu ekonomikām, pievienojot nedaudz no NFT aizrautības. Jebkurā gadījumā Snap cer, ka tas palīdzēs izstrādātājiem nopelnīt un veicinās veidot saturu arī turpmāk. 

Jauns naudas pelnīšanas rīks var šķist mazs ieguldījums paplašinātās realitātes tehnoloģiju attīstībā, taču tas ir svarīgs Snap ieguldījums. Neviens labāk nepārzina ekosistēmas spēku: no pazūdošām ziņām līdz Stories, Bitmoji un objektīviem… Snap ir ieguvis reputāciju kā pētniecības un izstrādes nodaļa citiem tehnoloģiju gigantiem, kas pēc tam kopē uzņēmuma idejas un sniedz tās plašākai auditorijai un ienesīgākai izstrādātāju ekosistēmai. AR Snap komanda ir apņēmības pilna neļaut šim ciklam atkārtoties. Tas nozīmē, ka jārada produkts un bizness pirms to dara kāds cits.

Tā ir augsta latiņa, un neviens nav tuvu tam, lai to pārvarētu. Tomēr uzņēmuma līdzdibinātājs un tehniskais direktors, Bobijs Mērfijs, apgalvo, ka ir pārliecināts, ka uzņēmums to sasniegs. “Šī nākotne, kas daudzus gadus šķita ļoti tāla, patiesībā šķiet tuvāka, nekā pirms vairākiem gadiem būtu pat iedomājies,” viņš saka. Snap jaunākā Spectacles versija jau vairāk nekā gadu ir izstrādātāju rokās, un, lai gan tas joprojām ir primitīvs sīkrīks – ar lielu akumulatora darbības laiku un pārkaršanas problēmām, salīdzinoši zemu izšķirtspēju un mazu redzes lauku -, Mērfijs saka, ka ir redzējis pietiekami daudz, lai pārliecinātos, ka Snap ir uz pareizā ceļa.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt