Tas brīdis tuvojas – kad nāks klajā Spotify Wrapped?

Drīzumā Spotify lietotājiem būs pieejams Spotify Wrapped, kas klausītājiem sniegs pārskatu par to straumēto mūziku 2024. gadā.

Esat gatavs noskaidrot, ko klausījāties šogad? Tā kā novembris ir jau pusceļā, ir skaidrs, ka tuvākajā laikā gaidāmi visu mūzikas cienītāju iecienītākie svētki – Spotify Wrapped.

Tuvojas vēl neizziņotais Spotify Wrapped iznākšanas datums, kad mūzikas straumēšanas platforma Spotify sniedz lietotājiem iespēju atskaņot klausīšanās vēstures kopsavilkumu, īpaši izceļot iecienītākos māksliniekus, žanrus, dziesmas un albumus.

Kopsavilkums lietotājiem ir pieejams atskaņošanas saraksta formātā. Šis saraksts var būt nostalģiskis – vai neveikls – atkarībā no tā, ko lietotāji klausījās gada griezumā. Pirms ilgi gaidītais Spotify pakalpojums kļūst pieejams, šeit ir viss, kas jums par to jāzina.

Spotify Wrapped iznākšanas datums

Lai gan šī gada iznākšanas datums joprojām nav zināms, iepriekšējo gadu tendence liek domāt, ka mūzikas straumēšanas apkopojums gaidāms novembrī. Pēdējo sešu gadu Spotify Wrapped iznākuši vai nu novembra beigās, vai decembra sākumā:

  • 2023 – 30.novembris
  • 2022 – 30.novembris
  • 2021 – 1.decembris
  • 2020 – 1.decembris
  • 2019 – 5.decembris
  • 2018 – 6.decembris

Kad tiek apturēta straumēšanas datu uzkrāšana?

Pēdējo gadu laikā Spotify  informāciju par gada griezumā straumēto mūziku izseko līdz novembrim, un, šķiet ka šī tradīcija saglabājusies arī šogad. Sekojoši, ja vēlaties izmainīt gaidāmos rezultātus, jums, visticamāk, vēl ir laiks to izdarīt!

Oktobra pēdējā dienā platformā X uzņēmums Spotify publicēja sekojošo paziņojumu: “Spotify Wrapped nebeidz uzskaiti 31.oktobrī.” No šī ziņojuma izriet, ka datu uzkrāšana turpinās arī novembrī. Tajā pašā laikā nav skaidrs, kas ir konkrētais datums, kurā straumēšanas platforma aptur datu ievākšanu.

Kas ir Spotify Wrapped?

Kopš 2016.gada Spotify Wrapped ir ikgadēja kampaņa straumēšanas platformā Spotify, kas apvieno un izveido kopsavilkumu par lietotāju klausīšanās datiem interaktīvā formātā, padarot to par gaidītu brīdi gada norietā.

Parasti Spotify Wrapped parāda lietotāja klausītākās dziesmas, māksliniekus, žanrus un albumus, tāpat parādot arī laiku, kas pavadīts klausoties mūziku. Lietotāji ir aicināti kopīgot savus Spotify Wrapped rezultātus sociālajos tīklos.

Tāpat straumēšanas platforma izveido mūzikas atskaņošanas sarakstu ar lietotāja 100 visvairāk straumētajām dziesmām. Vēl viena interesanta kampaņas funkcija ir dalīšanās ar interesantiem faktiem, piemēram, vai lietotājs ir 1 % no, piemēram, Queen klausītāju skaita vai lietotāja mūzikas aura.

Lietotāja straumēšanas datu apkopošana tiek uzsākta katra gada 1.janvārī un ilgst līdz tā paša gada rudenim, lai izveidotu katra individuālā lietotāja unikālo Spotify Wrapped pieredzi.

Avots: AoL

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt