Twitter ieteiktie ieraksti to padarīs līdzīgāku citiem sociālajiem tīkliem

Kopš uzņēmumam Twitter ir jauns īpašnieks, platforma arvien vairāk sāk līdzināties citiem sociālajiem tīkliem. Līdz šim daudzi uzskatījuši, ka tā nedaudz atšķiras, jo nebija koncentrēta uz reklāmām un maksas pakalpojumiem. Tieši tādēļ visai daudzi līdz šim izvēlējušies Twitter kā neitrālu vidi, kur paust savu viedokli. Taču kopš platformā dienu no dienas tiek ieviestas jaunas izmaiņas, to arvien straujāk sāk pamest lietotāji, kas meklē citas alternatīvas. Piemēram, tagad platformā plānots ieviest izmaiņas, kas, gluži kā vairumā sociālo platformu, rādīs ieteiktos ierakstus no kontiem, kuriem pat nesekojat.

Par gaidāmajiem jauniem uzņēmums paziņojis novembra nogalē minot, ka vēlas, lai visi platformas lietotāji redz labāko saturu, kas pieejams platformā. Tas attiecas ne tikai uz jauniem ierakstiem, bet arī uz tiem, kurus lietotāji palaiduši garām.

Ieteiktie ieraksti parādīsies sadaļā Home jeb ierastajā ierakstu plūsmā. Šajā sadaļā ieraksti netiek sakārtoti hronoloģiskā secībā, bet gan pēc izveidotā algoritma. Līdz šim šeit bija redzami ieraksti no kontiem, kuriem sekojat vai ar kuriem mijiedarbojas konti, kuriem sekojat. Tagad, līdzīgi kā platformā Instagram, šeit tiks parādīti ieraksti, kuri platforma uzskata, ka lietotājam varētu interesēt. Daļa platformas lietotāju komentē, ka šādi ieraksti viņu plūsmās parādās jau kādu laiku, kas nozīmē, ka uzņēmums to jau testa ietvaros ir atklājis daļai lietotāju, taču tagad, līdz ar jaunumu paziņošanu, tie parādīsies visiem.

Jāpiemetina, ka laikā, kad Instagram veica izmaiņas algoritmā un ieviesa visai līdzīgu funkciju, visai daudzi platformas lietotāji izteica neapmierinātus komentārus, ka platforma vairs nav pilnvērtīgi izmantojama. Instagram algoritms esot ieteicis saturu, kas nešķiet saistošs vai aktuāls un tādejādi tiekot palaists garām saturs, kuru publicē draugi un radinieki.

Izmaiņas arī varētu uzlabot platformas statistiku, pievilinot jaunus lietotājus un veicinot jau esošos pavadīt lietotnē vēl vairāk laika. Šādas statistikas uzlabošana varētu reklāmdevējiem, kas līdz ar uzņēmuma īpašnieka maiņu pameta platformu, radīt interesi tajā atgriezties.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt