WhatsApp lietotāji Indijā tagad var iegādāties produktus no lielveikala, nepametot savu mīļāko saziņas lietotni.
Meta, Facebook, Instagram un Whatsapp mātes uzņēmums, paziņoja par jaunu integrāciju ar JioMart, Indijas ikdienas preču e-komercijas gigantu. Lietotāji, nosūtot ziņu “Hi” uz konkrētu numuru, tiek pārmesti uz interneta veikalam līdzīgu izvēlni, kur kā ierasts var gan apskatīt, gan iegādāties produktus neizejot no Whatsapp.
Meta ir pārliecināts, ka šāda veida saziņa starp klientu un pakalpojumu sniedzēju ir viens no galvenajiem veidiem, kā uzņēmums varēs nopelnīt. “Biznesa saziņa ir sektors ar lielu potenciālu augt, un šis būs veids kā cilvēki un uzņēmumi savā starpā sazināsies nākotnē,” Facebook ierakstā min Meta izpildirektors Marks Zakerbergs, paziņojot sadarbību ar JioMart.
Šīs sadarbības uzsākšana ir daļa no Meta un Jio platformas stratēģiskās partnerattiecībām, lai paātrinātu Indijas digitalizāciju un nodrošinātu iedzīvotājiem un uzņēmumiem iespēju veidot sasaisti jaunos veidos, veicinot ekonomisko izaugsmi valstī.
Video un pilnu integrācijas aprakstu varat apskatīt šeit.
Avots: TheVerge