YouTube paziņoja, ka pazemina minimālās prasības platformas partneru programmai. Tas nozīmē, ka arī satura veidotāji ar mazāku sekotāju skaitu varēs nopelnīt.
Saskaņā ar jaunajiem nosacījumiem, iespēja nopelnīt būs pieejama satura veidotājiem, kad tie sasniegs 500 abonentus – pusi no skaita, kāds bijis līdz šim. Mainās arī citi kritēriji: iesaistītajiem satura veidotājiem būs nepieciešamas 3000 skatīšanās stundas, nevis 4000 vai 3 miljoni Shorts jeb īso video formāta skatījumu, salīdzinot ar sākotnējiem 10 miljoniem. Zemākas prasības sākotnēji tiks ieviestas ASV, Lielbritānijā, Kanādā, Taivānā un Dienvidkorejā.
YouTube izmanto savu reklāmu ieņēmumu dalīšanas programmu, lai iedrošinātu satura veidotājus pelnīt naudu. Īpaša uzmanība pēdējos mēnešos tiek pievērsta īsā formāta video.
Arī citas platformas, piemēram, TikTok, ir pazeminājušas latiņu. Šomēnes uzņēmums paziņoja, ka iespēja nopelnīt Series programmā par veidoto saturu būs kontiem, kuriem ir vairāk nekā 10000 sekotāju. Dalībai programmā varētu pieteikties arī lietotāji ar 1000 sekotājiem, kuri atbilst citām prasībām. Series programma nodrošina iespēju veidotājiem koplietot augstākās kvalitātes saturu, kam sekotāji var maksāt par piekļuvi.
Abos gadījumos mazāki satura veidotāji gūst iespēju nopelnīt no sekotājiem, kuri maksā par papildu saturu, mijiedarbību vai kā citādi finansiāli atbalsta veidotājus.
Avots: The Verge